Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

TEZE ZA NOVU DOKIMOLOŠKU PARADIGMU

Radojko Damjanović


Puni tekst: hrvatski pdf 74 Kb

str. 111-116

preuzimanja: 1.694

citiraj


Sažetak

Tekst predstavlja kratko razmatranje problema ocjenjivanja, koji je uvijek aktualan, s posebnim osvrtom na novi didaktički ambijent, odnosno na nove okolnosti nastave i učenja koje se kod nas tek stvaraju. Teze koje su iznesene svakako ne pretendiraju postati osnovni skup aksioma iz kojega će se izvesti neki novi obrazac ocjenjivanja, ali sigurno predstavljaju kroki, ili preciznije obrise, nekog novog višeaspektnog promatranja predmetnog problema u okolnostima (budućeg) didaktičkog mnoštva ili postmoderne didaktike.

Ključne riječi

Ocjenjivanje; dokimologija; dokimastika; paradigma; didaktičko mnoštvo; objektivno – subjektivno; primordijalno; evaluacija

Hrčak ID:

2681

URI

https://hrcak.srce.hr/2681

Datum izdavanja:

11.1.2005.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.974 *