Odgojno-obrazovne teme, Vol. 4 No. 2, 2021.
Pregledni rad
https://doi.org/10.53577/oot.4.2.1
EDUKATIVNE RAČUNALNE IGRE U NASTAVI HRVATSKOGA JEZIKA
Katarina Aladrović Slovaček
orcid.org/0000-0002-0706-9436
; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Iva Tomić
orcid.org/0009-0000-4146-7502
; Osnovna škola Markuševec, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Igra je čovjeku urođena, ugodna i slobodna aktivnost, te je stoga jedna od metoda i strategija
suvremenoga nastavnog procesa. Igra čini nastavu zanimljivijom, motivira učenike, povećava njihovu
pažnju i koncentraciju te lakše i brže usvajanje obrazovnoga sadržaja, osobito apstraktnoga sadržaja
kao što je jezik. Iako već ranije započeto, pandemijsko je vrijeme doprinijelo sve većoj uporabi
računala i računalnih igara u nastavi. Upravo zato željeli smo istražiti povećava li uspjeh u učenju
jezičnih sadržaja uporaba motivacijske računalne igre te ispitati stavove učenika i učitelja o igri u
nastavi te o uporabi edukativnih računalnih igara (N = 47). Kako smo i očekivali, dobiveni su rezultati
pokazali kako učenici imaju pozitivan stav o igri u nastavi te o računalnoj igri, ali da se u nastavi
Hrvatskoga jezika igraju tek ponekad iako se u igri osjećaju uzbuđeno, dobro i ugodno te tako lakše
uče. Ipak, provedba motivacijske igre nije pokazala značajan uspjeh u jezičnome znanju učenika.
Ključne riječi
didaktička igra; Hrvatski jezik; računalna igra; učenje
Hrčak ID:
268159
URI
Datum izdavanja:
25.11.2021.
Posjeta: 1.796 *