Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Brend i strategija brendiranja Hrvatske vojske u kontekstu psihičke bojne spremnosti i umijeća ratovanja

Marina Svrze
Dina Žižić
Mijo Knezović


Puni tekst: hrvatski pdf 1.408 Kb

str. 7-43

preuzimanja: 10

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 1.291 Kb

str. 45-82

preuzimanja: 4

citiraj


Sažetak

Cilj je istraživanja u prvom teorijskom dijelu osvijetliti i identificirati povezanost između psihičke bojne spremnosti, percepcije, brenda i brendiranja u kontekstu umijeća ratovanja. Kroz teorijsko elaboriranje relevantnih autora i povijesne primjere identificirana je povezanost između navedenih pojmova te njihova važnost u kontekstu ključnog čimbenika – psihičke bojne spremnosti u vođenju rata. U drugom empirijskom dijelu prikazani su rezultati istraživanja koji potvrđuju kvalitetu Hrvatske vojske u kontekstu brenda i kako je javnost kao takvu percipira i cijeni. No, rezultati istraživanja ističu i potrebu za daljim razvojem kroz dva sinkronizirana smjera razvoja, razvoj identiteta brenda i strategije komuniciranja u poboljšanju percepcije brenda od javnosti, a sve radi održavanja i razvoja moći države i osiguranja konkurentnosti u suvremenom sigurnosno-obrambenom okružju.

Ključne riječi

Hrvatska vojska, psihička bojna spremnost, moral, percepcija, brend, brendiranje, rat, Clausewitz, trojstvo

Hrčak ID:

269538

URI

https://hrcak.srce.hr/269538

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 51 *