Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.22598/at/2021.33.2.167

STRATEGIJE DEMARKETINGA U UPRAVLJANJU TURISTIČKOM POTRAŽNJOM: STUDIJA SLUČAJA KASHAN U IRANU

Golnoush Zeidabadi ; Allameh Tabataba’i University, Tehran, Iran
Seyed Mojtaba Mahmoudzadeh ; Allameh Tabataba’i University, Faculty of Management and Accounting, Tehran, Iran
Marziye Hemati ; Allameh Tabataba’i University, Tehran, Iran


Puni tekst: hrvatski pdf 4.566 Kb

str. 167-201

preuzimanja: 350

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 4.566 Kb

str. 167-201

preuzimanja: 289

citiraj


Sažetak

Ovo istraživanje ima za cilj izmjeriti percepciju razine zagušenja turistima i utvrditi prioritete kod odabira strategije demarketinga u iranskom gradu Kashanu. U ovom primijenjenom istraživanju, nakon pregleda literature i odabira elemenata te dimenzija strategija demarketinga, provedene su ankete sudionika (vodiči, stanovnici, gradske vlasti i znanstvenici u području turizma) i polustrukturirani intervjui. Rezultati pokazuju da je percipirano zagušenje turistima u Kashanu na rubu prihvatnog kapaciteta. Za vlast je čimbenik osoblje najviše rangiran među elementima marketinškog spleta, a slijede ga cijena, promocija, proces, fizički dokaz, proizvod i mjesto. Znanstvenici također smatraju da je osoblje na prvom mjestu, a slijede ga cijena, mjesto, proces, proizvod i fizički dokazi.
Na demarketing glavne turističke destinacje Irana, Kashana, čini se da su najveći utjecaj također imali osoblje i kooperativni čimbenik.

Ključne riječi

upravljanje potražnjom; demarketing; smanjenje prekomjerne potražnje; marketinški splet; održivi turizam

Hrčak ID:

269662

URI

https://hrcak.srce.hr/269662

Datum izdavanja:

30.12.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.929 *