Acta turistica, Vol. 33 No. 2, 2021.
Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.22598/at/2021.33.2.167
STRATEGIJE DEMARKETINGA U UPRAVLJANJU TURISTIČKOM POTRAŽNJOM: STUDIJA SLUČAJA KASHAN U IRANU
Golnoush Zeidabadi
; Allameh Tabataba’i University, Tehran, Iran
Seyed Mojtaba Mahmoudzadeh
; Allameh Tabataba’i University, Faculty of Management and Accounting, Tehran, Iran
Marziye Hemati
; Allameh Tabataba’i University, Tehran, Iran
Sažetak
Ovo istraživanje ima za cilj izmjeriti percepciju razine zagušenja turistima i utvrditi prioritete kod odabira strategije demarketinga u iranskom gradu Kashanu. U ovom primijenjenom istraživanju, nakon pregleda literature i odabira elemenata te dimenzija strategija demarketinga, provedene su ankete sudionika (vodiči, stanovnici, gradske vlasti i znanstvenici u području turizma) i polustrukturirani intervjui. Rezultati pokazuju da je percipirano zagušenje turistima u Kashanu na rubu prihvatnog kapaciteta. Za vlast je čimbenik osoblje najviše rangiran među elementima marketinškog spleta, a slijede ga cijena, promocija, proces, fizički dokaz, proizvod i mjesto. Znanstvenici također smatraju da je osoblje na prvom mjestu, a slijede ga cijena, mjesto, proces, proizvod i fizički dokazi.
Na demarketing glavne turističke destinacje Irana, Kashana, čini se da su najveći utjecaj također imali osoblje i kooperativni čimbenik.
Ključne riječi
upravljanje potražnjom; demarketing; smanjenje prekomjerne potražnje; marketinški splet; održivi turizam
Hrčak ID:
269662
URI
Datum izdavanja:
30.12.2021.
Posjeta: 1.884 *