Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.32909/kg.20.36.1

Upotreba proširene stvarnosti kako bi školski atlasi bili učenicima što prihvatljiviji

Nikola Yonov ; Sveučilište za arhitekturu, građevinarstvo i geodeziju, Odjel za fotogrametriju i kartografiju, bul. "Hristo Smirnenski" 1, 1046 g.k. Lozenets, Sofija, Bugarska
Temenoujka Bandrova ; Sveučilište za arhitekturu, građevinarstvo i geodeziju, Odjel za fotogrametriju i kartografiju, bul. "Hristo Smirnenski" 1, 1046 g.k. Lozenets, Sofija, Bugarska


Puni tekst: hrvatski pdf 31.940 Kb

str. 5-15

preuzimanja: 62

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 31.940 Kb

str. 4-14

preuzimanja: 35

citiraj


Sažetak

Tehnologija proširene stvarnosti (AR) daje kartografima moć da svojim korisnicima naprave atraktivnije i razumljivije kartografske proizvode. U našem smo istraživačkom eksperimentu primijenili tu novu tehnologiju na temelju papirnate verzije školskog atlasa iz geografije za 8. razred (15-godišnjaci). Eksperiment je proveden s učenicima 3. razreda (10 godina). Izazov je bio kako će mala djeca razumjeti komplicirane geografske informacije predstavljene u atlasu koristeći AR. Rezultati pokazuju da se učenici na ispravan način nose s informacijama i razumiju karte uz pomoć novopredočenih informacija. Interes djece je vrlo velik – traži se nastavak učenja i pokazuje interes prema načinu izrade atlasa AR tehnologijom. Evidentno je da nam predstavljena nova tehnologija omogućuje da učenicima različite dobi objasnimo teške geografske teme.

Ključne riječi

proširena stvarnost, kartografija, školski atlas, istraživački eksperiment, čitanje karte

Hrčak ID:

271284

URI

https://hrcak.srce.hr/271284

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 315 *