Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Društveno odgovorno ponašanje kupaca prilikom kupovine odjevnih predmeta

Anica Hunjet ; Sveučilište Sjever, Sveučilišni centar Varaždin, Hrvatska
Nikolina Herceg ; Sveučilište Sjever, Sveučilišni centar Varaždin, Hrvatska
Dijana Vuković ; Sveučilište Sjever, Sveučilišni centar Varaždin, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 2.108 Kb

str. 199-210

preuzimanja: 236

citiraj

Prilozi: Tekstil_hunjet et al.pdf


Sažetak

Društveno odgovorno ponašanje predstavlja svijest o novom položaju i značenju koje proizvođači imaju u suvremenom, globalnom društvu u očima svojih potrošača. Svjesna i odgovorna kupovina je ona vrsta odabira odjevnog predmeta u kojoj je potrošač svjestan svog odabira u etičkom i ekološkom smislu, što znači da pri odabiru odjevnog predmeta vodi računa o samome sebi, vlastitim potrebama i zadovoljenju istih, ali i o potrebama društva i prirode. Cilj rada bio je istražiti koliko je potrošača društveno odgovornih i u kojoj mjeri su upoznati s pojmom društveno odgovornog ponašanja, kao i jesu li sami kupci društveno odgovorne osobe te u konačnici pokušati shvatiti na koji način razmišljaju i ponašaju se prilikom kupovine odjevnih predmeta. Istraživanjem se pokazalo kako je većina ispitanika svjesna i upoznata s pojmom društveno odgovornog ponašanja, iako poznavanju pojma i unatoč rastućoj važnosti tog pojma, tako se ne ponašaju.

Ključne riječi

društveno odgovorno ponašanje; ponašanje potrošača; društvena odgovornost; potrošačka odgovornost; kupovina odjevnih predmeta

Hrčak ID:

275203

URI

https://hrcak.srce.hr/275203

Datum izdavanja:

18.9.2020.

Posjeta: 548 *