Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.17818/EMIP/2022/1.6

ULOGA INTERNETA U KOMUNICIRANJU I IZVORU ZDRAVSTVENIH INFORMACIJA LJEKARNIKA

Sanja Mlivončić orcid id orcid.org/0000-0002-4634-4349 ; Ljekarne sveti Kuzma i Damjan


Puni tekst: hrvatski pdf 440 Kb

str. 125-139

preuzimanja: 530

citiraj


Sažetak

Suvremena informacijska i komunikacijska tehnologija je prisutna u svim područjima ljudskog života, pa tako i u farmaceutskoj industriji. Posljedica razvoja novih tehnologija i interneta je njihova primjena i u marketinškim komunikacijskim procesima farmaceutskih tvrtki. Olakšana je komunikacija zdravstvenih djelatnika, pregled stručne literature, pretraživanje biomedicinskih baza podataka, te online edukacija zdravstvenih djelatnika. Slijedom navedenog, cilj ovog istraživačkog rada je istražiti u kojoj mjeri ljekarnici koriste internet za pronalaženje zdravstvenih informacija. Osim toga istražit će se koja su najčešća sredstva komunikacije između ljekarnika i pacijenta, kao i percepcija ljekarnika o upotrebi društvenih mreža u profesionalnoj komunikaciji. Za potrebe istraživanja korišteno je online ispitivanje. Istraživanje je provedeno tijekom kolovoza i rujna 2021. na uzorku od 92 ljekarnika zaposlena u ljekarnama u Republici Hrvatskoj. Za analizu podataka korišteni su deskriptivni i inferencijalni statistički postupci. Rezultati istraživanja pokazali su da ljekarnici u profesionalne svrhe više koriste internet za traženje informacija vezanih uz lijek, te ga koriste više nego stručnu literaturu koja je dostupna u ljekarni. Osim toga, rezultati ankete su pokazali da ljekarnici imaju pozitivan stav prema društvenim mrežama kao sredstvu komunikacije s pacijentima, premda na internetu najčešće s pacijentima komuniciraju elektroničkom poštom.

Ključne riječi

internet; komunikacija; farmaceutski marketing; društvene mreže; ljekarnik

Hrčak ID:

278689

URI

https://hrcak.srce.hr/278689

Datum izdavanja:

6.6.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.316 *