Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Kako je Uredništvo ZKD-a iskoristilo Canvu za promociju svojega sadržaja

Lorena Martinić orcid id orcid.org/0000-0003-1869-7806 ; Knjižnica Etnografskog muzeja u Zagrebu
Mihael Bily orcid id orcid.org/0000-0003-1417-8574 ; Knjižnice grada Zagreba
Ana Šafran Modrić orcid id orcid.org/0000-0002-3433-8400 ; Knjižnice grada Zagreba


Puni tekst: hrvatski pdf 1.355 Kb

str. 2-12

preuzimanja: 314

citiraj


Sažetak

Cilj je ovoga rada prikazati kako se Canva, besplatni online alat za dizajn, koristi za promidžbu sadržaja Uredništva mrežnih stranica i društvenih mreža Zagrebačkoga knjižničarskog društva (ZKD). Sadržaj koji se objavljuje na društvenim mrežama mora biti vizualno atraktivan kako bi pratitelje potaknuo na interakciju, ali i privukao nove. U radu će biti prikazano kako se ciljanim marketingom ostvaruju knjižničarski ciljevi, kako marketing na društvenim mrežama olakšava suradnje i promociju knjižničnih događanja, što je Canva, njezine tehničke mogućnosti te kako se koristi. Za kraj, prikazat će se kako se Uredništvo ZKD-a koristi Canvom i na što je potrebno obratiti pozornost.

Ključne riječi

Canva; dizajn; društvene mreže; marketing; Zagrebačko knjižničarsko društvo

Hrčak ID:

280234

URI

https://hrcak.srce.hr/280234

Datum izdavanja:

8.7.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.076 *