Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

RAZVITAK HRVATSKE MALOPRODAJE I EKONOMSKO OKRUŽENJE

Ivan-Damir Anić


Puni tekst: hrvatski pdf 532 Kb

str. 883-902

preuzimanja: 5.311

citiraj


Sažetak

U pozadini su dinamičkih promjena u hrvatskoj maloprodaji brojni čimbenici, a posebno se ističe ekonomsko okruženje. Rastući BDP idohoci pridonose rastućoj potrošnji i rastućem maloprodajnom prometu. Niska kupovna moć i nedovoljni rast BDP ograničavaju rast maloprodajnog prometa. Potrošači traže najjeftinije izvore kupnje, što intenzivira cjenovnu konkurenciju, okrupnjivanje i koncentraciju tržišnog udjela u maloprodaji. Pobjednici su sustavi za masovnu distribuciju, a gubitnici su neovisni i nerestrukturirani maloprodavači, koji moraju primijeniti strategije strukturalnog prilagođivanja radi povećanja konkurentnosti cijena i trgovačke ponude.

Ključne riječi

Hrčak ID:

28383

URI

https://hrcak.srce.hr/28383

Datum izdavanja:

15.10.2002.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 7.067 *