Acta turistica, Vol. 34 No. 2, 2022.
Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.22598/at/2022.34.2.131
KOJE VRSTE SLIKOVNOG SADRŽAJA DESTINACIJE NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA POTIČU ANGAŽIRANOST POTROŠAČA? KVAZIEKSPERIMENTALNA ANALIZA
Gabrijela Vidić
orcid.org/0000-0002-1479-0280
; University of Zadar, Department of Tourism and Communication Studies, Zadar, Croatia
Sažetak
Cilj ovoga rada bio je utvrditi na koji način različiti slikovni sadržaji turističkih destinacija utječu na različite podprocese angažiranosti potrošača. U tu je svrhu u prvom koraku provedeno kvalitativno istraživanje metodom analize sadržaja u okviru koje je analizirano ukupno 4.103 slikovnih sadržaja nacionalnih turističkih organizacija Španjolske i Italije objavljenih na društvenim medijima Facebook i Instagram. Rezultati ove analize pokazali su koje kategorije slikovnih sadržaja navedene destinacije najčešće objavljuju na svojim društvenim medijima. Iz tih kategorija odabrani su slikovni sadržaji koji su predstavljali stimulanse u kvazieksperimentu. U kvazieksperimentu je sudjelovalo ukupno 508 ispitanika u Republici Hrvatskoj. Analizom je utvrđeno kako postoje statistički značajne razlike između različitih kategorija slikovnog sadržaja i angažiranosti potrošača. Rezultati dobiveni ovim istraživanjem značajno doprinose analizi angažiranosti potrošača u kontekstu turizma, posebno stoga što se kvazieksperimentalna metoda rijetko primjenjuje u ovakvim istraživanjima. Uz to, dobivene su i neke praktične smjernice za stručnjake koji upravljaju marketingom turističkih destinacija.
Ključne riječi
angažiranost potrošača; nacionalne turističke organizacije; slikovni sadržaji; društveni mediji; kvazieksperiment
Hrčak ID:
287926
URI
Datum izdavanja:
21.12.2022.
Posjeta: 1.596 *