Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.22598/zefzg.2022.2.47

Povezanost vizualnih obilježja slika i osobina ličnosti korisnika pri promociji na društvenim mrežama

Sabina Sačer orcid id orcid.org/0000-0001-5919-4485 ; Ministarstvo obrane Republike Hrvatske, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 488 Kb

str. 47-60

preuzimanja: 249

citiraj


Sažetak

S obzirom na popularnost interneta kao i uporabu slika u digitalnom marketingu, segmentacija potrošača pomoću njihovih prikupljenih digitalnih otisaka postaje sve jednostavnija, a važnost upućivanja prave poruke sve veća. Istraživanja na ovu temu vrlo su rijetka, a na ovom prostoru gotovo da ne postoje. Stoga je cilj ovog istraživanja bio ispitati povezanost vizualnih obilježja slika korištenih za oglašavanje s osobinama ličnosti potrošača. Istraživanje je provedeno putem interneta na uzorku lančane reakcije (n = 273), a temeljilo se na rezultatima koje su proveli Matz et al. (2019). Upitnik korišten za mjerenje osobina ličnosti bio je IPIP-20, dok su slike preuzete sa stranice Shutterstock.com mjerene Likertovom skalom s pet stupnjeva. Rezultati su obrađeni korelacijskom analizom. Djelomično su potvrdili istraživanje Matz et al. (2019), ali pokazali i neke suprotnosti sa zaključcima ranijeg istraživanja.

Ključne riječi

digitalni marketing; velikih pet osobina ličnosti; privlačnost slika

Hrčak ID:

290284

URI

https://hrcak.srce.hr/290284

Datum izdavanja:

4.1.2023.

Posjeta: 758 *