hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

CJELOŽIVOTNO UČENJE I PROMJENE U ŠKOLOVANJU

Nikola Pastuovi.

Puni tekst: hrvatski, pdf (108 KB) str. 253-267 preuzimanja: 9.929* citiraj
APA 6th Edition
Pastuovi., N. (2008). CJELOŽIVOTNO UČENJE I PROMJENE U ŠKOLOVANJU. Odgojne znanosti, 10 (2 (16)), 253-267. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/29568
MLA 8th Edition
Pastuovi., Nikola. "CJELOŽIVOTNO UČENJE I PROMJENE U ŠKOLOVANJU." Odgojne znanosti, vol. 10, br. 2 (16), 2008, str. 253-267. https://hrcak.srce.hr/29568. Citirano 27.02.2020.
Chicago 17th Edition
Pastuovi., Nikola. "CJELOŽIVOTNO UČENJE I PROMJENE U ŠKOLOVANJU." Odgojne znanosti 10, br. 2 (16) (2008): 253-267. https://hrcak.srce.hr/29568
Harvard
Pastuovi., N. (2008). 'CJELOŽIVOTNO UČENJE I PROMJENE U ŠKOLOVANJU', Odgojne znanosti, 10(2 (16)), str. 253-267. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/29568 (Datum pristupa: 27.02.2020.)
Vancouver
Pastuovi. N. CJELOŽIVOTNO UČENJE I PROMJENE U ŠKOLOVANJU. Odgojne znanosti [Internet]. 2008 [pristupljeno 27.02.2020.];10(2 (16)):253-267. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/29568
IEEE
N. Pastuovi., "CJELOŽIVOTNO UČENJE I PROMJENE U ŠKOLOVANJU", Odgojne znanosti, vol.10, br. 2 (16), str. 253-267, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/29568. [Citirano: 27.02.2020.]

Sažetak
U radu se opisuje koncept cjeloživotnog učenja i njegov razvoj
tijekom druge polovine dvadesetog stoljeća. Navode se značenja drugih srodnih koncepata kao što su kontinuirano obrazovanje, permanentno obrazovanje i povratno obrazovanje. Posebno se prikazuju pojedini oblici cjeloživotnog učenja – formalno obrazovanje, neformalno obrazovanje, informalno obrazovanje i iskustveno učenje – s pomoću kojih se ostvaruje koncept cjeloživotnog učenja. Prikazuju se glavne konceptualne implikacije cjeloživotnog učenja na promjenu razumijevanja obrazovanja kao školovanja i tradicionalnog shvaćanja da je obrazovanje namijenjeno samo djeci i mladima. Navode se i obrazlažu kvantitativne i kvalitativne promjene u osnovnom i srednjem školstvu
koje su u funkciji realizacije koncepcije cjeloživotnog učenja.

Ključne riječi
cjeloživotno učenje; oblici cjeloživotnog učenja; rekonceptualizacija školovanja; individualizacija nastave; razredna nastava

Hrčak ID: 29568

URI
https://hrcak.srce.hr/29568

[engleski]

Posjeta: 16.111 *