Poučavanje povijesti, Vol. 1 No. 2, 2022.
Stručni rad
HiSTEMory – neograničene mogućnosti korelacije Povijesti i Matematike
Jelena Červenjak Kmoniček
orcid.org/0009-0009-9740-8857
; Osnovna škola Dobriša Cesarić Osijek
Anita Čorak
orcid.org/0009-0003-6622-631X
; Osnovna škola Dobriša Cesarić Osijek
Sažetak
U radu su autorice istaknule nekoliko svojih primjera korelacije nastave povijesti i nastave matematike, s posebnim osvrtom na organizaciju školskog događaja, znanstveno-povijesnog kampa HiSTEMory kao rezultata takve suradnje. Ukazuju i primjerom potvrđuju da je realizacijom takvoga događaja vrlo uspješno ostvarena zajednička suradnja među učenicima osnovnih škola, učiteljima povjesničarima i matematičarima, lokalnom zajednicom i drugim institucijama koje su prepoznale vrijednost ovakve ideje. Autorice navode primjere znanstveno-povijesnih radionica održanih na HiSTEMory-ju koje su potaknule učenike na sudjelovanje, edukaciju i dodatno istraživanje. Takva aktualizacija učenika u procesu učenja razvija brojne vještine kojima će uspješnije rješavati probleme, donositi odluke, formirati osobnost, razvijati interes za interkulturalizam, znanost, medijsku i financijsku pismenost i drugih vještina suvremenog čovjeka.
Ključne riječi
korelacija predmeta; matematika; povijest; STEM; školski projekt
Hrčak ID:
299577
URI
Datum izdavanja:
1.12.2022.
Posjeta: 666 *