Stručni rad
Djeca i virtualni sadržaji
Krunoslav Mijatov
orcid.org/0009-0007-6173-4904
; Gradska knjižnica Beli Manastir
Danica Bukna
orcid.org/0009-0009-2114-9211
; Gradska knjižnica Beli Manastir
Sažetak
Knjižnice kao ustanove trebale bi pružiti kvalitetnu i pouzdanu informaciju djeci i mladima i na taj način pridonijeti njihovu rastu i razvoju. To može učiniti, kako slobodnim pristupom literaturi, tako i dijeljenjem sadržaja na društvenim mrežama koje su, priznali mi to ili ne, danas možda najinformativnijeg karaktera, upravo stoga što su dostupne u svakom trenutku, neovisno o tome je li korisnik u čekaonici, javnom prijevozu, na ulici ili kod kuće. Gradska knjižnica Beli Manastir tijekom 2021. godine velike je napore uložila u virtualna događanja i motivaciju korisnika na praćenje knjižničnih sadržaja na društvenim mrežama. Tijekom osmišljavanja programâ, knjižničari su se vodili mišlju kako u godinama u kojima mladi spoznaju život, čitanje može biti jedna od onih stvari koje im pomažu misliti i kritički promišljati. Upravo je ovaj rad prikaz kako se digitalni video sadržaji mogu implementirati u postojeće sadržaje na društvenim mrežama i na taj način zaintrigirati i poticati na čitanje ili samostalno učenje nečeg novog, u prvom redu, one najmlađe, a zatim i sve druge zainteresirane. Nadalje, u ovom radu bit će prikazana obrazovna uloga društvenih mreža na temelju programa koji je osmišljen tijekom navedenog razdoblja.
Ključne riječi
digitalno doba, društvene mreže, djeca, edukacija, mediji
Hrčak ID:
305823
URI
Datum izdavanja:
10.7.2023.
Posjeta: 903 *