Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.46640/imr.12.23.2

Bog

Sead Alić ; Centar za filozofiju medija, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 295 Kb

str. 3803-3813

preuzimanja: 82

citiraj


Sažetak

Ovaj tekst i ovaj pristup žele skrenuti pozornost na oblike ljudskog posredovanja ideje Boga; na smrt medija u kojima se Bog objavio, a koja koincidira sa gubitkom povjerenjem u ideju Boga, koja je previše ljudskom.
U tom smislu govori se o ‘zemaljskom Bogu’ koji različitim interesnim grupama služi kao izgovor za djelovanje ili nedjelovanje.
Ideja Boga vratila se njegovoj barbarskoj nazočnosti u životima naših naroda. Nebo je podijeljeno. Bog je postao izgovor za idole i njihove institucije, bogove među ljudima.
Na pravim vjernicima je pokušati ujediniti nebo i pokušati čuti nebo nekim novim medijem.

Ključne riječi

Bog; mediji; vjernici; nebo; idol; institucija

Hrčak ID:

308274

URI

https://hrcak.srce.hr/308274

Datum izdavanja:

25.9.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 201 *