Acta turistica, Vol. 35 No. 2, 2023.
Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.22598/at/2023.35.2.205
KAKO POTAKNUTI OŽIVLJAVANJE TURIZMA NAKON COVIDA-19: ULOGA ODRŽAVANJA DRUŠTVENE DISTANCE
Bo Chen
; School of Management, Hefei University of Technology, China
Tariq Mehmood
; School of Management, Hefei University of Technology, China
Shafaqat Mehmood
; Faculty of Management Studies, University of Central Punjab, Pakistan; College of Management, Shenzhen University, Shenzhen, China
Sažetak
U ovome radu ispituje se oživljavanje turizma nakon Covida-19 i učinak održavanja društvene distance, društvenih normi i promotivnih ponuda. Rezultati pokazuju da održavanje društvene distance pozitivno utječe na namjere putovanja, dok društvene norme negativno moderiraju odnos između namjera putovanja i održavanja društvene distance. Ustanovljeno je da su promotivne ponude bile neznatni moderator, dok je povjerenje u pružatelje turističkih usluga imalo znatnu medijatorsku ulogu u odnosu između namjera putovanja i održavanja društvene distance. Zbog toga je ponovo stvaranje povjerenja najvažniji aspekt oživljavanja turizma u razdoblju nakon Covida-19, a turoperatori, poduzeća koja upravljaju putovanjima i organizacije koje upravljaju destinacijama trebale bi provoditi mjere koje omogućuju održavanje društvene distance.
Ključne riječi
oživljavanje turizma; razdoblje nakon Covida-19; namjera putovanja; društvene norme; održavanje društvene distance; promotivne ponude
Hrčak ID:
311787
URI
Datum izdavanja:
20.12.2023.
Posjeta: 900 *