Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Marketing miks u borilačkim organizacijama

Bepo Žura orcid id orcid.org/0000-0003-3040-018X ; Veleučilište ASPIRA


Puni tekst: hrvatski pdf 247 Kb

str. 166-172

preuzimanja: 192

citiraj


Sažetak

Komercijalizacijom sporta, sportske organizacije sve više napora usredotočuju na unaprjeđenje svojih marketing aktivnosti kako bi bili što konkurentniji na sportskim tržištima te kako bi povećale šanse za poslovnim uspjehom. Rad analizira upotrebu marketing miksa unutar borilačkih sportskih organizacija. Cilj rada je predstaviti različita rješenja koja organizacije mogu primijeniti kako bi unaprijedili svoje marketing aktivnosti. Borilačke sportske organizacije kao i borilački sportovi u odnosu na popularnije sportove nemaju istu razinu medijske i sponzorske pokrivenosti što utječe na prepoznatljivost organizacija i sporta te njihovu mogućnost napredovanja u poslovanju. Definiranjem elemenata marketing miksa kod borilačkih organizacija, odnosno sportskih proizvoda, cijene, distribucije i promocije prezentiraju se mogući načini unaprjeđenja poslovanja organizacija na sportskom tržištu.

Ključne riječi

marketing miks, komercijalizacija, sport, sportske organizacije

Hrčak ID:

311952

URI

https://hrcak.srce.hr/311952

Datum izdavanja:

21.12.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 721 *