FIP - Financije i pravo, Vol. 11 No. 2, 2023.
Izvorni znanstveni članak
Napredna analiza komunikacijskih profila tvrtki na društvenim mrežama korištenjem tehnika složene vizualizacije i analize socijalnih mreža (SNA)
Mihaela Čudina
Leo Mršić
Robert Kopal
Sažetak
Predstavljeno znanstveno istraživanje bavi se područjem napredne analize komunikacijskih profila tvrtki na društvenim mrežama korištenjem tehnika složene vizualizacije i analize socijalnih mreža (SNA) kao temelja za pružanje poslovno vrijednih uvida sadržanih i anonimiziranim porukama (postov) na društvenim mrežama između tvrtki iz odabranih industrija i njihove društvene zajednice. Za izdvajanje i analizu poruka korištene su poruke s Twitter mreže. Ovo se istraživanje oslanja na činjenicu da se mnogi sustavi i tvrtke iz stvarnog svijeta mogu promatrati kao mreže čvorova sa dinamikom koja seže dublje od socijalne razine, te da je moguće provesti analizu pažljivim promatranjem tih mreža i kroz to omogućiti poslovno vrijedne uvide u njihove karakteristike ponašanja.
Ključne riječi
Hrčak ID:
314627
URI
Datum izdavanja:
19.12.2023.
Posjeta: 511 *