Muzeologija, No. 60, 2023.
Stručni rad
Integritet i autentičnost baštine u komercijalnim videograma
Dominik Grimm
; Osnovna škola Ivana Cankara, Zagreb
Sažetak
"Dominik Grimm promatra komercijalne videoigre kao medij kojim se prenose različite informacije o materijalnoj ili nematerijalnoj baštini. Ta informacijska različitost važna je za istraživače baštine jer će ovisno o igri ona odrediti stupanj vjerodostojnosti prikaza, pa onda i odlučiti medijsku vrijednost videoigre za promidžbu ili edukaciju o baštini. U radu se također naglašava danas iznimno važan aspekt sudioništva u procesu oblikovanja proizvoda kreativne industrije, i širokog spektra istraživača kulture i baštine i posebnih zajednica koje prakticiraju kulturu odabranu za predstavljanje" (Ž. Miklošević, Uvodnik, str. 10.)
Ključne riječi
Videoigra; Kreativna industrija; Igrifikacija; Digitalna igra
Hrčak ID:
318919
URI
Datum izdavanja:
12.12.2023.
Posjeta: 159 *