Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Integritet i autentičnost baštine u komercijalnim videograma

Dominik Grimm ; Osnovna škola Ivana Cankara, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 347 Kb

str. 29-46

preuzimanja: 0

citiraj


Sažetak

"Dominik Grimm promatra komercijalne videoigre kao medij kojim se prenose različite informacije o materijalnoj ili nematerijalnoj baštini. Ta informacijska različitost važna je za istraživače baštine jer će ovisno o igri ona odrediti stupanj vjerodostojnosti prikaza, pa onda i odlučiti medijsku vrijednost videoigre za promidžbu ili edukaciju o baštini. U radu se također naglašava danas iznimno važan aspekt sudioništva u procesu oblikovanja proizvoda kreativne industrije, i širokog spektra istraživača kulture i baštine i posebnih zajednica koje prakticiraju kulturu odabranu za predstavljanje" (Ž. Miklošević, Uvodnik, str. 10.)

Ključne riječi

Videoigra; Kreativna industrija; Igrifikacija; Digitalna igra

Hrčak ID:

318919

URI

https://hrcak.srce.hr/318919

Datum izdavanja:

12.12.2023.

Posjeta: 0 *