Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.30754/vbh.67.3.1272
Konceptualni okvir provođenja studentske prakse studenata knjižnične i informacijske znanosti u kriznim situacijama
Tomislav Jakopec
; Odsjek za informacijske znanosti, Filozofski fakultet u Osijeku
Tatjana Aparac-Jelušić
; sveučilišna profesorica u miru
Sažetak
Cilj. Osmisliti i postaviti konceptualni okvir za provođenje studentske prakse na studijima informacijskih znanosti u kriznim situacijama s obzirom na nemogućnost neposrednog kontakta među studentima, nastavnicima i mentorima u ustanovama u kojima se odvija studentska praksa.
Metodologija. Teorijska podloga i pregled prethodnih istraživanja obrađeni su metodom sadržajne analize dostupne literature. U istraživačkom dijelu, provedenom u ustanovama u kojima se obavlja studentska praksa na Odsjeku za informacijske znanosti, Filozofski fakultet u Osijeku, koristile su se metode polustrukturiranog intervjua.
Za istraživanja koja su proveli ostali partneri u Erasmus+ projektu DECriS korištena je analiza sadržaja objavljenih dokumenata te sinteze dobivenih rezultata.
Rezultati. Provedeno istraživanje pokazalo je da tijekom pandemije bolesti COVID-19 nije postojala ujednačena praksa provođenja aktivnosti praktične nastave te da su kompo-nente korištenja informacijske tehnologije (IT) u raznim fazama aktivnosti bile neujed-načene. Stoga se izdvajanjem najznačajnijih i relevantnih komponenata korištenja IT-a nastojao osmisliti i podastrijeti teorijsko-praktični okvir za buduće slične situacije kako bi se olakšao pristup, provođenje i vrednovanje studentskih postignuća tijekom obavljanja praktičnog dijela nastave u mogućim kriznim situacijama online ili u hibridnom obliku.
Originalnost. Rad donosi konceptualni okvir na temelju relevantne objavljene literature i rezultata prikazanih istraživanja.
Ključne riječi
COVID-19; konceptualni okvir; krizne situacije; studenti informacijskih znanosti; studentska praksa
Hrčak ID:
323794
URI
Datum izdavanja:
15.12.2024.
Posjeta: 0 *