Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/https://doi.org/10.52444/nr.5.2.1

Uloga i primjena umjetne inteligencije u obrazovanju (primjeri dobre prakse)

Milica Mikecin ; Škola za medicinske sestre Vinogradska


Puni tekst: hrvatski pdf 415 Kb

str. 51-63

preuzimanja: 0

citiraj


Sažetak

U radu se prikazuju dosadašnje aktivnosti knjižničarke Škole za medicinske sestre Vinogradske provedene u sklopu informacijsko-edukacijskih radionica iz medijske pismenosti s ciljem upoznavanja učenika s umjetnom inteligencijom, posebno s mogućnostima koje u obrazovanju i sestrinskoj skrbi nudi ChatGPT. Iznose se neki primjeri dosadašnjeg rada učenika s knjižničarkom koji se odnose na svakodnevnu porabu ChatGPT-ja u razredu (priprema za ispitivanje, podrška u učenju, pomoć pri istraživačkom radu na projektima, učenje putem simulacija, personalizirano učenje, poučavanje o etici uporabe UI u medicini itd.) ili na budućem radnom mjestu (informacije o medicinskim protokolima, lijekovima ili dijagnostičkim kriterijima, najboljoj medicinskoj praksi, smjernicama ili etičkim pitanjima u zdravstvu, komunikacija s pacijentima, izrada medicinske dokumentacije, podrška za pisanje stručnih radova, virtualni razgovori emocionalne podrške pacijentima ili odgovaranje na česta pitanja, objašnjavanje medicinskih procedura ili davanje informacija o skrbi nakon otpusta i slično, pomoć u logistici unutar bolnice, poput zakazivanja termina, upravljanja vremenom ili optimizacije rasporeda itd.).

Ključne riječi

umjetna inteligencija (UI); ChatGPT; medijska pismenost; obrazovanje med. sestara / med. tehničara

Hrčak ID:

326559

URI

https://hrcak.srce.hr/326559

Datum izdavanja:

30.12.2024.

Posjeta: 0 *