Skip to the main content

Professional paper

Razvijanje vještina za 21. stoljeće kroz nastavu Povijesti

Vedran Stanić ; Osnovna škola Finida


Full text: croatian pdf 176 Kb

page 74-77

downloads: 63

cite


Abstract

U članku „Razvijanje vještina za 21. stoljeće kroz nastavu Povijesti“ Vedran Stanić argumentira kako nastava povijesti može razvijati ključne kompetencije za budućnost – poput kritičkog mišljenja, analize informacija, otpornosti na manipulaciju, razumijevanja globalnih procesa i promjena te promicanja održive budućnosti i kulture mira. U suvremenom svijetu brzih promjena, nesigurnosti i tehnološkog napretka, učenici trebaju sposobnost evaluacije informacija, razumijevanja uzročno-posljedičnih veza te svijest o međusobnoj povezanosti svijeta. Nastava povijesti, kroz istraživačke zadatke, analizu izvora i multiperspektivnost, omogućuje razvoj upravo tih vještina, pripremajući učenike za aktivno i odgovorno djelovanje u kompleksnom društvu.

Keywords

kritičko mišljenje, multiperspektivnost, održiva budućnost, informacijska pismenost, nastava povijesti

Hrčak ID:

333078

URI

https://hrcak.srce.hr/333078

Publication date:

1.12.2024.

Visits: 187 *