Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Pedagoško razvojno-savjetodavna djelatnost s aspekta primjene informacijsko-komunikacijske tehnologije

Goran Livazović ; Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 146 Kb

str. 173-184

preuzimanja: 1.781

citiraj


Sažetak

Sasvim je jasno kako savjetodavna djelatnost u školskoj pedagogiji ima središnju
ulogu u postizanju zadovoljavajucih, a ipak optimalnih razina razvoja makro i mikro školskih
sustava. Smisao razvojno-savjetodavne djelatnosti leži u interdisciplinarnome pristupu složenim
svakodnevnim pitanjima odgojno-obrazovne prakse s ciljem prilagodavanja sastavnica procesa
pojedinacnim potrebama ucenika, ali i opcim potrebama društvene zajednice. Kurikulum mora
racunati sa zahtjevima, utjecajima i ulogom interesa šire društvene zajednice (države), lokalne
zajednice, sudionika odgojno-obrazovnoga procesa, pedagoškoga menadžmenta škole i
ocekivanja roditelja. Spoznaje menadžmenta ljudskoga potencijala intenzivno iskorištavaju sve
djelatnosti, stoga niti školstvo ne može biti izuzetak. Pritom valja voditi brigu o ravnopravnoj i
partnerskoj ulozi svih sudionika odgojno-obrazovnoga rada s ciljem kvalitetnoga razvoja.

Ključne riječi

obrazovni menadžment; školska klima i ICT; kurikulum utemeljen na vodenju; odgajatelji buducnosti

Hrčak ID:

36911

URI

https://hrcak.srce.hr/36911

Datum izdavanja:

2.12.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.172 *