Izvorni znanstveni članak
ULOGA STUDENTSKE ANKETE U POVEĆANJU KVALITETE NASTAVE NA VISOKIM UČILIŠTIMA
Giorgio Sinković
Eva Sinković
Sažetak
Društvo temeljeno na znanju u mnogome ovisi o djelotvornosti i učinkovitosti obrazovnog sustava, osobito visokoškolskog. Prilagođavanje obrazovnog procesa današnjim i sagledivim budućim potrebama zemalja Europske unije objedinjene su pod nazivom Bolonjski proces u kojem osiguranje kvalitete predstavlja jedan od temeljnih stupova. Hrvatska se mora uklopiti u te procese pa je Sabor Republike Hrvatske 2003. donio Zakon o znanstvenoj djelatnosti i visokom obrazovanju u kojemu se u članku 2 navodi: «Znanstvena djelatnost i visoko obrazovanje predstavljaju djelatnosti od posebnog interesa za Republiku Hrvatsku i sastavni su dio međunarodnog, posebno europskoga, znanstvenoga, umjetničkog i obrazovnog prostora.» Jače uključivanje studenata u obrazovni proces i ispitivanje njihovih stavova pretpostavke su za ostvarenje određene razine kvalitete. U članku se analiziraju rezultati provedenih studentskih anketa i mogućnosti korištenja dobivenih rezultata za podizanje opće razine kvalitete u obrazovnom procesu.
Ključne riječi
Visoko obrazovanje; kvaliteta; studentska anketa
Hrčak ID:
38135
URI
Datum izdavanja:
15.6.2008.
Posjeta: 3.126 *