Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

OBLIKOVANJE UPRAVLJANJA ODNOSA S KUPCIMA U TRGOVAČKIM DRUŠTVIMA ZA ZAŠTITU NA RADU

Ivan Mance ; Intereuropa, logističke usluge d.o.o., Zagreb, Hrvatska
Erna Mance ; Centar za tehnologiju zaštite na radu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 181 Kb

str. 93-103

preuzimanja: 2.130

citiraj


Sažetak

Provedenim istraživanjem, a na temelju postavljenih hipoteza, željelo se analizirati poznavanje i rasprostranjenost koncepta upravljanja odnosa s klijentima u trgovačkim društvima za zaštitu na radu. Kako ona pružaju određeni oblik usluge na tržištu, svakako bi morala raditi na podizanju kvalitete te usluge ne samo zbog povećanja vlastite profitabilnosti, već i zbog same usluge koja u predmetnom slučaju čini visoko stručne poslove u području radne sigurnosti. U radu će se nakon provedenog istraživanja dati jednoznačni model za oblikovanje upravljanja odnosa s kupcima za trgovačka društva za zaštitu na radu, a koji može sadržavati temelj u poslovanju svih trgovačkih društava za zaštitu na radu u RH. Zaključno će se dati prijedlozi za nastavak istraživanja, kao i dodatne smjernice za uspješno definiranje upravljanja odnosa s kupcima u trgovačkim društvima za zaštitu na radu.

Ključne riječi

upravljanje odnosa s kupcima; menadžment; oblikovanje; sigurnost; trgovačka društva za zaštitu na radu

Hrčak ID:

38505

URI

https://hrcak.srce.hr/38505

Datum izdavanja:

1.7.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.769 *