Pregledni rad
Društveni dijalog i etika Mediji i društvene vrijednosti ili zašto u nas izostaje dijalog?
Ante Gavranović
Sažetak
Mediji, kao glavni promotori gospodarskih, ali i kulturnih pa time i ukupnih
humanističkih vrijednosti, moraju se trajno uključiti u procese suradnje na tome
plemenitom zadatku. Takva suradnja daje novinaru dodatnu legitimaciju aktivnog
pobornika i borca u čuvanju demokracije i ljudskoga dostojanstva, ali i promocije
stvarnih nacionalnih i međunarodnih vrijednosti.
Pitanje je samo koliko suvremeno novinarstvo, okrenuto prije samo
komercijalizaciji ukupnoga života uopće, senzacionalizmu i stvaranju pogrešnih mjerila
društvene vrijednosti, prihvaća ili ne prihvaća takvu svoju ulogu.
Ključne riječi
Mediji; društvo; dijalog; etika; kultura
Hrčak ID:
39289
URI
Datum izdavanja:
2.2.2009.
Posjeta: 2.772 *