Pregledni rad
Etički odnosi s javnostima u funkciji socijalne konekcije i društvene odgovornosti modernih organizacija
Najil Kurtić
; Sveučilište u Tuzli
Sažetak
Koncept etičkog (društveno odgovornog) postojanja suvremene organizacije,
koji se danas izvodi kroz samohvaljeno (objavljeno) pokroviteljstvo i donaciju
usmjerenu prema jakim emocionalnim i simboličnim učincima prezentacije, mora se
promijeniti u koncept korporativne društvene odgovornosti u kojoj će etičko postojanje
biti konačni cilj. Bez obzira koliko se to danas čini dalekim i apstraktnim, hiperkompleksnost
i premreženost suvremenog društva će vrlo brzo rezultirati svjesnim
angažmanom korporacije u vezi sa stapanjem privatnih, zasebnih interesa i u interesima
u vezi sa zaštitom prirodne i civilizacijske baštine.
Ključne riječi
etički diskurs; odgovornost krajnjeg cilja; moralni izbor; moralna savjest organizacije; organizacijske vrijednosti
Hrčak ID:
39295
URI
Datum izdavanja:
2.2.2009.
Posjeta: 2.150 *