Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Etički odnosi s javnostima u funkciji socijalne konekcije i društvene odgovornosti modernih organizacija

Najil Kurtić ; Sveučilište u Tuzli


Puni tekst: hrvatski pdf 519 Kb

str. 131-142

preuzimanja: 1.206

citiraj


Sažetak

Koncept etičkog (društveno odgovornog) postojanja suvremene organizacije,
koji se danas izvodi kroz samohvaljeno (objavljeno) pokroviteljstvo i donaciju
usmjerenu prema jakim emocionalnim i simboličnim učincima prezentacije, mora se
promijeniti u koncept korporativne društvene odgovornosti u kojoj će etičko postojanje
biti konačni cilj. Bez obzira koliko se to danas čini dalekim i apstraktnim, hiperkompleksnost
i premreženost suvremenog društva će vrlo brzo rezultirati svjesnim
angažmanom korporacije u vezi sa stapanjem privatnih, zasebnih interesa i u interesima
u vezi sa zaštitom prirodne i civilizacijske baštine.

Ključne riječi

etički diskurs; odgovornost krajnjeg cilja; moralni izbor; moralna savjest organizacije; organizacijske vrijednosti

Hrčak ID:

39295

URI

https://hrcak.srce.hr/39295

Datum izdavanja:

2.2.2009.

Posjeta: 2.123 *