Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Utjecaj novinarske predodžbe o PR profesionalcima na javno mnijenje

Ksenija Žlof ; Sveučilište u Zadru


Puni tekst: hrvatski pdf 183 Kb

str. 33-46

preuzimanja: 1.923

citiraj


Sažetak

Novinari od PR predstavnika očekuju obaviještenost, dostupnost i
stručnost. Također, važno je da imaju razumijevanja za novinarski posao te
da s novinarima neprestano komuniciraju, ažuriraju podatke i budu
tolerantni prema negativnim medijskim vijestima. Među poželjne osobine
PR predstavnika uvrstili su uvjerljivost, povjerljivost, autoritativnost, šarm i
ljubaznost, a kao najvažnije istaknuli su međusobno povjerenje i
vjerodostojnost osoba za odnose s javnošću kao izvora.

Ključne riječi

predodžba; kredibilitet/vjerodostojnost; javno mnijenje; PR profesionalci; novinari

Hrčak ID:

41449

URI

https://hrcak.srce.hr/41449

Datum izdavanja:

4.11.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.129 *