Ekonomski pregled, Vol. 60 No. 11, 2009.
Prethodno priopćenje
UNUTARNJA PERCEPCIJA IDENTITETA PODUZEĆA
Dubravka Sinčić Ćorić
Elvira Kovačić
Sažetak
Identitet poduzeća može se jednostavno opisati kao skup individualnih karakteristika poduzeća. Za uspješan opstanak i položaj na tržištu potrebno je njegovati, usavršavati, nadograđivati, a po potrebi i mijenjati identitet poduzeća. Da bi vanjski dionici pozitivno percipirali identitet poduzeća, mora se postići konsenzus o identitetu unutar njega samoga. U radu se istražuju percepcije menadžmenta i ostalih zaposlenika o identitetu poduzeća, pri čemu je najveći naglasak na analizi interne komunikacije kao jedne od sastavnica identiteta poduzeća. Pretpostavka o jednakosti percepcija identiteta poduzeća među menadžmentom i ostalim zaposlenicima provedenim istraživanjem nije u potpunosti potvrđena. Zaposlenici istraživanoga poduzeća u najvećoj su mjeri izrazili svoje slaganje o vizualnim elementima identiteta poduzeća, o strukturi, o položaju poduzeća u okviru industrije kojoj ono pripada, a u percepcijama interne komunikacije postoje razlike.
Ključne riječi
identitet poduzeća; unutarnja percepcija identiteta poduzeća; interna komunikacija
Hrčak ID:
42630
URI
Datum izdavanja:
5.11.2009.
Posjeta: 3.832 *