hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Razvoj suvremenog menadžmenta trgovine na malo

Zdenko Segetlija

Puni tekst: hrvatski, pdf (191 KB) str. 87-92 preuzimanja: 2.814* citiraj
APA 6th Edition
Segetlija, Z. (2009). Razvoj suvremenog menadžmenta trgovine na malo. Ekonomski vjesnik, XXII (1), 87-92. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/42862
MLA 8th Edition
Segetlija, Zdenko. "Razvoj suvremenog menadžmenta trgovine na malo." Ekonomski vjesnik, vol. XXII, br. 1, 2009, str. 87-92. https://hrcak.srce.hr/42862. Citirano 16.06.2019.
Chicago 17th Edition
Segetlija, Zdenko. "Razvoj suvremenog menadžmenta trgovine na malo." Ekonomski vjesnik XXII, br. 1 (2009): 87-92. https://hrcak.srce.hr/42862
Harvard
Segetlija, Z. (2009). 'Razvoj suvremenog menadžmenta trgovine na malo', Ekonomski vjesnik, XXII(1), str. 87-92. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/42862 (Datum pristupa: 16.06.2019.)
Vancouver
Segetlija Z. Razvoj suvremenog menadžmenta trgovine na malo. Ekonomski vjesnik [Internet]. 2009 [pristupljeno 16.06.2019.];XXII(1):87-92. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/42862
IEEE
Z. Segetlija, "Razvoj suvremenog menadžmenta trgovine na malo", Ekonomski vjesnik, vol.XXII, br. 1, str. 87-92, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/42862. [Citirano: 16.06.2019.]

Sažetak
Razvoj koncentracije u trgovini na malo doveo je do daljnjih promjena u njezinoj strukturi te, u skladu s tim, i do
promjena u upravljanju gospodarskim subjektima u trgovini na malo. S tim u svezi mijenja se i dosadašnja paradigma
marketinga trgovine na malo, budući da sve važnijim postaje oblikovanje asortimana temeljem programa
category managementa i drugih oblika vertikalnoga marketinga. S druge pak strane, osim poznavanja zakonitosti
razvoja novih oblika poslovnih jedinica, novih tehnologija i ljudskih potencijala, u novim okolnostima sve
više do izražaja dolaze poznavanja načina povezivanja s kupcima u trgovini na malo. Dakako, to je u skladu s
najnovijom fazom u razvoju marketinga, temeljem orijentacije na kupce i procese.
Takav pristup u izravnoj je funkciji stvaranja pretpostavki za postizanje efikasnijeg i efektivnijeg gospodarskog
rasta i razvoja u sektoru trgovine na malo.

Ključne riječi
trgovina na malo; menadžment; category management; marketing; Republika Hrvatska

Hrčak ID: 42862

URI
https://hrcak.srce.hr/42862

[engleski]

Posjeta: 3.758 *