Prethodno priopćenje
Razvoj suvremenog menadžmenta trgovine na malo
Zdenko Segetlija
Sažetak
Razvoj koncentracije u trgovini na malo doveo je do daljnjih promjena u njezinoj strukturi te, u skladu s tim, i do
promjena u upravljanju gospodarskim subjektima u trgovini na malo. S tim u svezi mijenja se i dosadašnja paradigma
marketinga trgovine na malo, budući da sve važnijim postaje oblikovanje asortimana temeljem programa
category managementa i drugih oblika vertikalnoga marketinga. S druge pak strane, osim poznavanja zakonitosti
razvoja novih oblika poslovnih jedinica, novih tehnologija i ljudskih potencijala, u novim okolnostima sve
više do izražaja dolaze poznavanja načina povezivanja s kupcima u trgovini na malo. Dakako, to je u skladu s
najnovijom fazom u razvoju marketinga, temeljem orijentacije na kupce i procese.
Takav pristup u izravnoj je funkciji stvaranja pretpostavki za postizanje efikasnijeg i efektivnijeg gospodarskog
rasta i razvoja u sektoru trgovine na malo.
Ključne riječi
trgovina na malo; menadžment; category management; marketing; Republika Hrvatska
Hrčak ID:
42862
URI
Datum izdavanja:
10.7.2009.
Posjeta: 6.008 *