Skoči na glavni sadržaj

Izlaganje sa skupa

POTREBA ZA DIVERSIFIKACIJOM U RIBNJAČARSKOJ PROIZVODNJI

K. Pažur


Puni tekst: hrvatski pdf 52 Kb

str. 61-64

preuzimanja: 515

citiraj


Sažetak

Značajka razvijenih gospodarstava u svijetu jest neobično veliko bogatstvo ponude. Na tržištu se nalazi golem broj proizvoda različita asortimana, kakvoće i cijene. U skladu s marketinškom koncepcijom proizvodnja nastoji zadovoljiti svakoga potencijalnog potrošača. Hrvatsko slatkovodno Ribarstvo još nije na toj razini. Asortiman je vrlo uzak, a sastoji se uglavnom od šarana i do 80%, kalifornijske pastrve do 10%, biljoždera oko 4%, dok je soma, smuđa i štuke samo do 2,70%, a ostatak su komercijalno nezanimljive riblje vrste.
Na tržištu se posljednjih godina pojavio sve značajniji potrošač, športski ribolovci, čije je značenje u porastu s potpuno novim, specifičnim zahtjevima koje za sada ribnjaci još uopće ne mogu alimentirati, osim eventualno u marginalnim količinama.
Kategorički je imperativ brza prilagodba proizvodnog asortimana naših ribnjaka u skladu s tendencijama u prehrani stanovništva razvijenih zemalja, koje se već primjećuju i u nas, kao i potrebama športskih ribolovaca.

Ključne riječi

proizvodnja; asortiman; tržište

Hrčak ID:

4300

URI

https://hrcak.srce.hr/4300

Datum izdavanja:

1.6.1999.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.531 *