hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

POSTIZANJE ODGOJNO-OBRAZOVNE PRAKSE VRTIĆA USKLAĐENE S PRIRODOM DJETETA I ODRASLOG

Edita Slunjski ; Odsjek za pedagogiju, Filozofski fakultet, Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (287 KB) str. 104-115 preuzimanja: 8.134* citiraj
APA 6th Edition
Slunjski, E. (2009). POSTIZANJE ODGOJNO-OBRAZOVNE PRAKSE VRTIĆA USKLAĐENE S PRIRODOM DJETETA I ODRASLOG. Život i škola, LV (22), 104-115. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/47432
MLA 8th Edition
Slunjski, Edita. "POSTIZANJE ODGOJNO-OBRAZOVNE PRAKSE VRTIĆA USKLAĐENE S PRIRODOM DJETETA I ODRASLOG." Život i škola, vol. LV, br. 22, 2009, str. 104-115. https://hrcak.srce.hr/47432. Citirano 07.05.2021.
Chicago 17th Edition
Slunjski, Edita. "POSTIZANJE ODGOJNO-OBRAZOVNE PRAKSE VRTIĆA USKLAĐENE S PRIRODOM DJETETA I ODRASLOG." Život i škola LV, br. 22 (2009): 104-115. https://hrcak.srce.hr/47432
Harvard
Slunjski, E. (2009). 'POSTIZANJE ODGOJNO-OBRAZOVNE PRAKSE VRTIĆA USKLAĐENE S PRIRODOM DJETETA I ODRASLOG', Život i škola, LV(22), str. 104-115. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/47432 (Datum pristupa: 07.05.2021.)
Vancouver
Slunjski E. POSTIZANJE ODGOJNO-OBRAZOVNE PRAKSE VRTIĆA USKLAĐENE S PRIRODOM DJETETA I ODRASLOG. Život i škola [Internet]. 2009 [pristupljeno 07.05.2021.];LV(22):104-115. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/47432
IEEE
E. Slunjski, "POSTIZANJE ODGOJNO-OBRAZOVNE PRAKSE VRTIĆA USKLAĐENE S PRIRODOM DJETETA I ODRASLOG", Život i škola, vol.LV, br. 22, str. 104-115, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/47432. [Citirano: 07.05.2021.]

Sažetak
Vrijeme velikih promjena u kojem živimo prepoznatljivo je po snažnom razvoju
znanosti i niza znanstvenih disciplina (prirodnih i društvenih) koje odražavaju teorijsku i
metodologijsku paradigmu temeljenu na sustavnom pristupu. Taj pristup predstavlja podlogu
razvoja svijesti o tome da kvalitetu življenja, odgoja i obrazovanja učenika određuje čitav
splet interakcija različitih dimenzija odgojno–obrazovne ustanove, tj. njezin cjelokupni
kontekst, što je posebno važno uvažavati u procesu podizanja kvalitete prakse u njoj.
U radu se problematiziraju mogućnosti postizanja kvalitetnije odgojno-obrazovne
prakse u ustanovi ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, s obzirom na njezinu
povezanost s načinima razmišljanja i uvjerenjima praktičara. Akcijsko-etnografskim
istraživanjem, poduzetim u nekolicini ustanova ranog i predškolskog odgoja, praktičarima se
nastojalo omogućiti bolje upoznavanje vlastitih implicitnih pedagogija kao i razumijevanje
njihova utjecaja na kvalitetu odgojno-obrazovne prakse te ih osposobiti za istraživanje i
postupno mijenjanje iste. Kontinuiranim zajedničkim istraživanjem, uključene odgojnoobrazovne
ustanove nastojalo se pretvarati u mjesto zajedničkog kvalitetnog življenja i
kontinuiranog učenja djece i odraslih.

Ključne riječi
odgojno-obrazovna ustanova; kvaliteta odgojno-obrazovne prakse; sustavni pristup; akcijsko-etnografsko istraživanje

Hrčak ID: 47432

URI
https://hrcak.srce.hr/47432

[engleski]

Posjeta: 9.704 *