Stručni rad
RODITELJI I NASTAVNICI - partneri u unapređivanju odgojno – obrazovnog procesa u osnovnoj školi
Antonija Kosić
; Glazbena škola "Ferdo Livadić", Samobor
Sažetak
Za mnoge je roditelje polazak djeteta u školu, bez obzira koliko ona bila kvalitetna,
lijepo, ali i teško iskustvo. Naime, roditeljima je u tom, pa i daljnjem periodu, potrebno
postati sigurni kako je njihovo dijete u školi sretno, sigurno i dobro zbrinuto, odnosno da uz
znanje koje dobiva, također dobije i sve one ostale vrijednosti koje su mu potrebne da se
osjeća prihvaćeno te da u takvom okruženju što bolje razvije sebe kao osobu. Komunicirajući
s roditeljima i uključujući ih u program i kurikul škole, može im se u velikoj mjeri pomoći da
budu manje zabrinuti oko djetetova funkcioniranja u sustavu školovanja te upravo takvim
načinom rada s roditeljima ujedno možemo razviti i partnerstvo s njima koje će koristiti ne
samo roditeljima, već nastavnicima i djeci. U svakom slučaju, moglo bi se reći kako je za
djetetov razvoj u okviru odgojno – obrazovnog procesa u školi važno da se u skladnom
suživotu nađu roditelj, koji je spreman učiti o sebi i svome djetetu te nastavnik koji će
također svojom djelatnošću pokazati kako nije samo prenosilac znanja, već ujedno i učenik,
savjetnik i suputnik djeteta i roditelja te će se jedino na taj način ostvariti partnerstvo roditelja
i nastavnika koje će dovesti do unapređenja odgojno-obrazovnog procesa u školi.
Ključne riječi
partnerstvo; roditelj; nastavnik; dijete; škola
Hrčak ID:
47705
URI
Datum izdavanja:
23.11.2009.
Posjeta: 9.984 *