Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

RODITELJI I NASTAVNICI - partneri u unapređivanju odgojno – obrazovnog procesa u osnovnoj školi

Antonija Kosić ; Glazbena škola "Ferdo Livadić", Samobor


Puni tekst: hrvatski pdf 262 Kb

str. 227-234

preuzimanja: 6.877

citiraj


Sažetak

Za mnoge je roditelje polazak djeteta u školu, bez obzira koliko ona bila kvalitetna,
lijepo, ali i teško iskustvo. Naime, roditeljima je u tom, pa i daljnjem periodu, potrebno
postati sigurni kako je njihovo dijete u školi sretno, sigurno i dobro zbrinuto, odnosno da uz
znanje koje dobiva, također dobije i sve one ostale vrijednosti koje su mu potrebne da se
osjeća prihvaćeno te da u takvom okruženju što bolje razvije sebe kao osobu. Komunicirajući
s roditeljima i uključujući ih u program i kurikul škole, može im se u velikoj mjeri pomoći da
budu manje zabrinuti oko djetetova funkcioniranja u sustavu školovanja te upravo takvim
načinom rada s roditeljima ujedno možemo razviti i partnerstvo s njima koje će koristiti ne
samo roditeljima, već nastavnicima i djeci. U svakom slučaju, moglo bi se reći kako je za
djetetov razvoj u okviru odgojno – obrazovnog procesa u školi važno da se u skladnom
suživotu nađu roditelj, koji je spreman učiti o sebi i svome djetetu te nastavnik koji će
također svojom djelatnošću pokazati kako nije samo prenosilac znanja, već ujedno i učenik,
savjetnik i suputnik djeteta i roditelja te će se jedino na taj način ostvariti partnerstvo roditelja
i nastavnika koje će dovesti do unapređenja odgojno-obrazovnog procesa u školi.

Ključne riječi

partnerstvo; roditelj; nastavnik; dijete; škola

Hrčak ID:

47705

URI

https://hrcak.srce.hr/47705

Datum izdavanja:

23.11.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 9.984 *