hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Elektronička trgovina u malim i srednjim poduzećima Republike Hrvatske

Heri Bezić
Astra Gašparini
Lidija Bagarić

Puni tekst: hrvatski, pdf (233 KB) str. 266-281 preuzimanja: 5.051* citiraj
APA 6th Edition
Bezić, H., Gašparini, A. i Bagarić, L. (2009). Elektronička trgovina u malim i srednjim poduzećima Republike Hrvatske. Ekonomski vjesnik, XXII (2), 266-281. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/47928
MLA 8th Edition
Bezić, Heri, et al. "Elektronička trgovina u malim i srednjim poduzećima Republike Hrvatske." Ekonomski vjesnik, vol. XXII, br. 2, 2009, str. 266-281. https://hrcak.srce.hr/47928. Citirano 19.01.2021.
Chicago 17th Edition
Bezić, Heri, Astra Gašparini i Lidija Bagarić. "Elektronička trgovina u malim i srednjim poduzećima Republike Hrvatske." Ekonomski vjesnik XXII, br. 2 (2009): 266-281. https://hrcak.srce.hr/47928
Harvard
Bezić, H., Gašparini, A., i Bagarić, L. (2009). 'Elektronička trgovina u malim i srednjim poduzećima Republike Hrvatske', Ekonomski vjesnik, XXII(2), str. 266-281. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/47928 (Datum pristupa: 19.01.2021.)
Vancouver
Bezić H, Gašparini A, Bagarić L. Elektronička trgovina u malim i srednjim poduzećima Republike Hrvatske. Ekonomski vjesnik [Internet]. 2009 [pristupljeno 19.01.2021.];XXII(2):266-281. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/47928
IEEE
H. Bezić, A. Gašparini i L. Bagarić, "Elektronička trgovina u malim i srednjim poduzećima Republike Hrvatske", Ekonomski vjesnik, vol.XXII, br. 2, str. 266-281, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/47928. [Citirano: 19.01.2021.]

Sažetak
Brzi napredak informacijsko-komunikacijske tehnologije, rasprostranjenost računalnih mreža i sve šira upotreba interneta temelj su nove industrijske revolucije. Pritom elektronička trgovina predstavlja novu mogućnost stjecanja konkurentskih prednosti na svjetskom tržištu posebno malim i srednjim poduzećima.
Kako bi se utvrdio trenutni stupanj elektroničke spremnosti i elektroničkog intenziteta primjene elektroničke trgovine u malim i srednjim poduzećima u Republici Hrvatskoj, provedeno je istraživanje na uzorku mikro, malih i srednjih poduzeća na nacionalnoj razini. Iako prihvaćanje internetskih tehnologija i uvođenje elektroničke trgovine osigurava malim i srednjim poduzećima da se natječu na svjetskom tržištu s velikim
poduzećima te efkasno utječu na svoj poslovni rast i razvoj, analiza rezultata provedenog istraživanja pokazala je da hrvatska mikro, mala i srednja poduzeća unatoč relativno visokoj razini elektroničke spremnosti i implementacije suvremenih informacijsko-komunikacijskih tehnologija, nisu sklona njihovoj primjeni u
svakodnevnom poslovanju. Kako bi se utjecalo na širu primjenu elektroničke trgovine općenito, potrebno je
osmisliti sveobuhvatan model za uklanjanje prepreka uvođenju i širenju primjene elektroničke trgovine.

Ključne riječi
elektronička trgovina; elektroničko poslovanje; konkurentnost

Hrčak ID: 47928

URI
https://hrcak.srce.hr/47928

[engleski]

Posjeta: 8.223 *