hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

FAKTORI RUKOVODEĆEG PONAŠANJA U NASTAVI TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE

Jelena Cetinić ; Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilište u Zadru

Puni tekst: hrvatski, doc (290 KB) str. 29-43 preuzimanja: 580* citiraj
APA 6th Edition
Cetinić, J. (2009). FAKTORI RUKOVODEĆEG PONAŠANJA U NASTAVI TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE. Magistra Iadertina, 4 (1), 29-43. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/50934
MLA 8th Edition
Cetinić, Jelena. "FAKTORI RUKOVODEĆEG PONAŠANJA U NASTAVI TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE." Magistra Iadertina, vol. 4, br. 1, 2009, str. 29-43. https://hrcak.srce.hr/50934. Citirano 29.09.2020.
Chicago 17th Edition
Cetinić, Jelena. "FAKTORI RUKOVODEĆEG PONAŠANJA U NASTAVI TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE." Magistra Iadertina 4, br. 1 (2009): 29-43. https://hrcak.srce.hr/50934
Harvard
Cetinić, J. (2009). 'FAKTORI RUKOVODEĆEG PONAŠANJA U NASTAVI TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE', Magistra Iadertina, 4(1), str. 29-43. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/50934 (Datum pristupa: 29.09.2020.)
Vancouver
Cetinić J. FAKTORI RUKOVODEĆEG PONAŠANJA U NASTAVI TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE. Magistra Iadertina [Internet]. 2009 [pristupljeno 29.09.2020.];4(1):29-43. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/50934
IEEE
J. Cetinić, "FAKTORI RUKOVODEĆEG PONAŠANJA U NASTAVI TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE", Magistra Iadertina, vol.4, br. 1, str. 29-43, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/50934. [Citirano: 29.09.2020.]

Sažetak
Osnovni cilj istraživanja bio je utvrditi faktorsku strukturu upitnika rukovodećeg ponašanja u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture. Rezultati ispitanika predstavljaju 27 odgovora na postavljene tvrdnje, a kondenzirani su na prvu glavnu komponentu. Korištene su dvije kosokutne faktorske analize (Oblimin i Promax) kojima se utvrdila faktorska struktura prostora rukovođenja u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture. Ispitivanjem je obuhvaćeno ukupno 200 učenika iz četrnaest razreda srednje škole "Blato" iz Blata na otoku Korčuli. Faktori izolirani metodom glavnih komponenata jesu: faktor pedagoškog pristupa, faktor pohvale i faktor individualnog pristupa i objektivnosti. Rezultati istraživanja ukazuju da je učenicima bitno ostvariti dobru komunikaciju s profesorom, nadalje, žele imati povjerenja u profesora i vole kada su pohvaljeni za svoj rad. Osim navedenoga za učenike je važna objektivnost i primjena individualizacije u odgojno-obrazovnom procesu.

Ključne riječi
učenici; rukovodeće ponašanje; tjelesna i zdravstvena kultura; faktorska analiza

Hrčak ID: 50934

URI
https://hrcak.srce.hr/50934

[engleski]

Posjeta: 1.008 *