Skoči na glavni sadržaj

Ostalo

Djelovanje promocije na korištenje usluge dječje štednje

Damir Ribić ; Slavonska banka d.d. Osijek, Podružnica Virovitica


Puni tekst: hrvatski pdf 404 Kb

str. 95-108

preuzimanja: 1.422

citiraj


Sažetak

Promotivne aktivnosti usmjerene prema određenim ciljnim skupinama mogu biti različite i različitog intenziteta. U bankarstvu, u kojemu djeluje oštra konkurencija, zadatak je marketinških stručnjaka odlučiti kojim će aktivnostima u konkretnoj situaciji, ovisno o interesima i raspoloživim financijskim sredstvima, dati prednost. Suvremeni bankarski marketing dobiva nova obilježja, ne samo zato što su korisnici usluga sve obrazovaniji i zahtjevniji, nego stoga što država donosi zakone koji štite njihove interese. Konkurencija stvara izrazit pritisak na tržište, a marketinški stručnjaci moraju biti u stanju odgovoriti na sve brojnije izazove netradicionalnim i inovativnim rješenjima. Tijekom bankarske povijesti djeci nije pridavana osobita pozornost zbog vrlo niske profitabilnosti ovog specifičnog segmenta. Područje je relativno skromno istraženo i vrlo je mali broj dostupnih znanstvenih istraživanja promocije bankarskih proizvoda namijenjenih djeci. Rad obuhvaća pregled autoru dostupnih istraživanja marketinških aktivnosti banaka usmjerenih djeci tijekom povijesnog razvoja bankarskog sektora. Primjenom metode studije slučajeva opisano je oblikovanje dviju promotivnih kampanja te je analiziran tijek njihova izvođenja. Izabrane kampanje u nekim elementima pokazuju određene sličnosti, ali i razlike, što pokazuje složenost pristupa problemu i potrebu kreativnog pristupa. Upozorilo se na ključne elemente za (ne)uspjeh kampanja u kojima su ciljna skupina djeca, a koje je prijeko potrebno provoditi kako bi se zadržao ostvareni tržišni udio banke i osnažio njezin imidž.

Ključne riječi

bankarski marketing; promocija; dječja štednja

Hrčak ID:

53058

URI

https://hrcak.srce.hr/53058

Datum izdavanja:

16.7.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.925 *