hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

DOBNE I SPOLNE RAZLIKE U IMPLICITNIM TEORIJAMA INTELIGENCIJE KOJE IMAJU DJECA PREDŠKOLSKE DOBI

Maja Ljubetić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-9344-5580 ; Filozofski fakultet Split
Ina Reić Ercegovac ; Filozofski fakulet Split

Puni tekst: hrvatski, pdf (587 KB) str. 35-56 preuzimanja: 1.197* citiraj
APA 6th Edition
Ljubetić, M. i Reić Ercegovac, I. (2010). DOBNE I SPOLNE RAZLIKE U IMPLICITNIM TEORIJAMA INTELIGENCIJE KOJE IMAJU DJECA PREDŠKOLSKE DOBI. Život i škola, LVI (23), 35-56. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/53948
MLA 8th Edition
Ljubetić, Maja i Ina Reić Ercegovac. "DOBNE I SPOLNE RAZLIKE U IMPLICITNIM TEORIJAMA INTELIGENCIJE KOJE IMAJU DJECA PREDŠKOLSKE DOBI." Život i škola, vol. LVI, br. 23, 2010, str. 35-56. https://hrcak.srce.hr/53948. Citirano 15.06.2021.
Chicago 17th Edition
Ljubetić, Maja i Ina Reić Ercegovac. "DOBNE I SPOLNE RAZLIKE U IMPLICITNIM TEORIJAMA INTELIGENCIJE KOJE IMAJU DJECA PREDŠKOLSKE DOBI." Život i škola LVI, br. 23 (2010): 35-56. https://hrcak.srce.hr/53948
Harvard
Ljubetić, M., i Reić Ercegovac, I. (2010). 'DOBNE I SPOLNE RAZLIKE U IMPLICITNIM TEORIJAMA INTELIGENCIJE KOJE IMAJU DJECA PREDŠKOLSKE DOBI', Život i škola, LVI(23), str. 35-56. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/53948 (Datum pristupa: 15.06.2021.)
Vancouver
Ljubetić M, Reić Ercegovac I. DOBNE I SPOLNE RAZLIKE U IMPLICITNIM TEORIJAMA INTELIGENCIJE KOJE IMAJU DJECA PREDŠKOLSKE DOBI. Život i škola [Internet]. 2010 [pristupljeno 15.06.2021.];LVI(23):35-56. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/53948
IEEE
M. Ljubetić i I. Reić Ercegovac, "DOBNE I SPOLNE RAZLIKE U IMPLICITNIM TEORIJAMA INTELIGENCIJE KOJE IMAJU DJECA PREDŠKOLSKE DOBI", Život i škola, vol.LVI, br. 23, str. 35-56, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/53948. [Citirano: 15.06.2021.]
Puni tekst: engleski, pdf (587 KB) str. 56-0 preuzimanja: 1.152* citiraj
APA 6th Edition
Ljubetić, M. i Reić Ercegovac, I. (2010). AGE AND GENDER DIFFERENCES IN IMPLICIT THEORIES WHICH PRESCHOOL CHILDREN HAVE ABOUT THE CONCEPT OF INTELLIGENCE. Život i škola, LVI (23), 56-0. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/53948
MLA 8th Edition
Ljubetić, Maja i Ina Reić Ercegovac. "AGE AND GENDER DIFFERENCES IN IMPLICIT THEORIES WHICH PRESCHOOL CHILDREN HAVE ABOUT THE CONCEPT OF INTELLIGENCE." Život i škola, vol. LVI, br. 23, 2010, str. 56-0. https://hrcak.srce.hr/53948. Citirano 15.06.2021.
Chicago 17th Edition
Ljubetić, Maja i Ina Reić Ercegovac. "AGE AND GENDER DIFFERENCES IN IMPLICIT THEORIES WHICH PRESCHOOL CHILDREN HAVE ABOUT THE CONCEPT OF INTELLIGENCE." Život i škola LVI, br. 23 (2010): 56-0. https://hrcak.srce.hr/53948
Harvard
Ljubetić, M., i Reić Ercegovac, I. (2010). 'AGE AND GENDER DIFFERENCES IN IMPLICIT THEORIES WHICH PRESCHOOL CHILDREN HAVE ABOUT THE CONCEPT OF INTELLIGENCE', Život i škola, LVI(23), str. 56-0. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/53948 (Datum pristupa: 15.06.2021.)
Vancouver
Ljubetić M, Reić Ercegovac I. AGE AND GENDER DIFFERENCES IN IMPLICIT THEORIES WHICH PRESCHOOL CHILDREN HAVE ABOUT THE CONCEPT OF INTELLIGENCE. Život i škola [Internet]. 2010 [pristupljeno 15.06.2021.];LVI(23):56-0. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/53948
IEEE
M. Ljubetić i I. Reić Ercegovac, "AGE AND GENDER DIFFERENCES IN IMPLICIT THEORIES WHICH PRESCHOOL CHILDREN HAVE ABOUT THE CONCEPT OF INTELLIGENCE", Život i škola, vol.LVI, br. 23, str. 56-0, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/53948. [Citirano: 15.06.2021.]

Sažetak
U ovom radu željeli smo ispitati postojanje spolnih i dobnih razlika u implicitnim
teorijama koje imaju djeca predškolske dobi o pojmu inteligencije te ponašanju onog tko je
po njihovu mišljenju inteligentan. Provjeravali smo postoje li razlike u vrjednovanju
kognitivnih i nekognitivnih aspekata inteligencije s obzirom na dob i spol djece. Ispitali smo
prigodni uzorak od 93 predškolska djeteta koja su bila redoviti polaznici dječjeg vrtića, u
dobnom rasponu 4. – 7. godine života, oba spola. Rezultati su pokazali da djeca različitih
dobnih skupina u svojim implicitnim opisima inteligencije i ponašanja onoga tko je po
njihovu mišljenju inteligentan podjednako vrjednuju i nekognitivne i kognitivne aspekte
inteligencije. S druge strane, nismo utvrdili ni statistički značajne spolne razlike u
zastupljenosti nekognitivnih i kognitivnih aspekata inteligencije u dječjim opisima
inteligencije. Dane su smjernice za buduća istraživanja.

Ključne riječi
kategorije; vrjednovanje; inteligencija; djeca

Hrčak ID: 53948

URI
https://hrcak.srce.hr/53948

[engleski]

Posjeta: 3.270 *