Izvorni znanstveni članak
STAVOVI UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA O RASPROSTRANJENOSTI NASILJA
Amra Imširagić
; Centar za obrazovanje, vaspitanje i rehabilitaciju slušanja i govora, Tuzla, Bosna i Hercegovina
Azemina Imširagić
; OŠ Tušanj, Bosna i Hercegovina
Lela Hukić
Sažetak
Vršnjačko nasilje ili buling predstavlja peristentno nepoželjno ponašanje kojim se
drugim osobama namjereno nanosi šteta. Nema mnogo informacija o rasprostranjenosti
vršnjačkog nasilja među učenicima oštećenog sluha.
Posljednjih se godina sve više prepoznaje potreba sustavnog proučavanja nasilja u
školama i njegovih različitih manifestacija. Cilj je ovoga rada ispitati rasprostranjenost nasilja
među učenicima oštećenog sluha, vrste nasilja kao i utvrđivanje evidentnih posljedica nasilja
među učenicima. Dobiveni podatci potvrđuju prisutnost bullyinga u školama. Učenici
oštećenog sluha su fizički zlostavljani, ismijavani ili im se prijetilo. Bullying je učestaliji kod
dječaka oštećenog sluha u odnosu na djevojčice. Za dječake je karakteristično fizičko, a za
djevojčice verbalno nasilno ponašanje. Iz odgovora ispitanika uočljivo je da mnogi ne govore
o doživljenom nasilju.
Ključne riječi
nasilje; škola; učenici oštećenog sluha
Hrčak ID:
53989
URI
Datum izdavanja:
7.6.2010.
Posjeta: 2.798 *