hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Gaj Julije Cezar, majstor političkog marketinga. Politička promidžba nekoć i danas

Predrag Haramija   ORCID icon orcid.org/0000-0002-1675-4996 ; Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (210 KB) str. 151-171 preuzimanja: 1.375* citiraj
APA 6th Edition
Haramija, P. (2010). Gaj Julije Cezar, majstor političkog marketinga. Politička promidžba nekoć i danas. Obnovljeni Život, 65. (2.), 151-171. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/55492
MLA 8th Edition
Haramija, Predrag. "Gaj Julije Cezar, majstor političkog marketinga. Politička promidžba nekoć i danas." Obnovljeni Život, vol. 65., br. 2., 2010, str. 151-171. https://hrcak.srce.hr/55492. Citirano 27.07.2021.
Chicago 17th Edition
Haramija, Predrag. "Gaj Julije Cezar, majstor političkog marketinga. Politička promidžba nekoć i danas." Obnovljeni Život 65., br. 2. (2010): 151-171. https://hrcak.srce.hr/55492
Harvard
Haramija, P. (2010). 'Gaj Julije Cezar, majstor političkog marketinga. Politička promidžba nekoć i danas', Obnovljeni Život, 65.(2.), str. 151-171. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/55492 (Datum pristupa: 27.07.2021.)
Vancouver
Haramija P. Gaj Julije Cezar, majstor političkog marketinga. Politička promidžba nekoć i danas. Obnovljeni Život [Internet]. 2010 [pristupljeno 27.07.2021.];65.(2.):151-171. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/55492
IEEE
P. Haramija, "Gaj Julije Cezar, majstor političkog marketinga. Politička promidžba nekoć i danas", Obnovljeni Život, vol.65., br. 2., str. 151-171, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/55492. [Citirano: 27.07.2021.]

Sažetak
U tekstu se, u svjetlu spoznaja današnjega političkog marketinga i vještine odnosa s javnošću, nastoji razjasniti način na koji je Gaj Julije Cezar utjecao na javno mnijenje Rima u doba kasne Republike. Daje se kratki pregled povijesti političke promidžbe i osnove metoda promidžbe danas. Potom se usporedbom glavnih elemenata današnjih promidžbenih strategija s političkim djelovanjem Cezara te usporedbom promidžbenih sredstava koje je koristio s onima koje se koriste danas dolazi do zaključaka. Spoznaje se da je Cezar, vrlo učinkovito i po današnjim mjerilima, baratao dostupnim mu promidžbenim sredstvima (opisuje se njih osam) i posebno učinkovito vodio odnose s javnošću, na način u mnogočemu sličan onome suvremenom.

Ključne riječi
Gaj Julije Cezar; politički marketing; promidžba; odnosi s javnošću

Hrčak ID: 55492

URI
https://hrcak.srce.hr/55492

[engleski]

Posjeta: 2.708 *