Skip to the main content

Review article

Socijalno-kognitivna teorija ličnosti u kontekstu osobnog marketinga

Zvjezdana Penava Brekalo


Full text: croatian pdf 114 Kb

page 240-246

downloads: 4.485

cite


Abstract

Ishodišna točka osobnog marketinga jest pojedinac, odnosno osoba. Osobni marketing, u smislu najuže
razine primjene marketinga, ima izrazito interdisciplinarni karakter jer se oslanja na znanja psihologije,
znanosti o psihološkim karakteristikama čovjeka. Mnogobrojni su psihološki čimbenici osobnog marketinga
poput ličnosti, ponašanja, emocija, temperamenta, karaktera i inteligencije, no u ovom se radu prije svega
izlučuju i opisuju neke od psiholoških kategorija koje su relevantne za provođenje osobnog marketinga, a
to su ponajprije vlastito «ja», osobni image, potrebe, želje, motivi, motivacija, stavovi i ponašanje s aspekta
socijalno-kognitivne teorije ličnosti u kontekstu osobnog marketinga..

Keywords

osobni marketing; vlastito «ja»; osobni image; potrebe; želje; motivi; motivacija; stavovi; ponašanje

Hrčak ID:

59095

URI

https://hrcak.srce.hr/59095

Publication date:

5.7.2010.

Article data in other languages: english

Visits: 6.061 *