Odgojne znanosti, Vol. 12 No. 1 (19), 2010.
Pregledni rad
OBRAZOVANJE UČITELJA I REFLEKSIVNO MIŠLJENJE IZMEĐU ZNANJA I PRAKTIČNE RADNJE
Brigita Kosevski Puljić
; Filozofska fakulteta, Univerza Ljubljana Oddelek za germanistiko z nederlandistiko in skandinavistiko
Sažetak
U znanosti o obrazovanju učitelja (profesora) o nijednoj se temi
ne diskutira toliko kao o međusobnoj povezanosti teorije i prakse. U ovom su članku predstavljeni pokušaji njihovog povezivanja u pedagoškom studiju učitelja stranih jezika. Na primjeru studija za učitelje njemačkog kao stranog jezika Filozofskog fakulteta u Ljubljani (Slovenija) naglašeni su instrumenti, koji se na temelju empirijskih rezultata pokazuju važnima za povezivanje teoretskog
znanja i praktične radnje. Pri tome igra odlučujuću ulogu razvoj refleksivnog mišljenja kod budućih učitelja tijekom i poslije samostalnih pokušaja u nastavi, jer se studenti, budući učitelji, tako prvi put nalaze u situaciji da mogu temeljito analizirati svoju profesionalnu uspješnost, o njoj razmišljati te povezati teoretsko znanje s praktičnom radnjom.
Ključne riječi
obrazovanje učitelja; teorija; praksa; refleksivno mišljenje
Hrčak ID:
59606
URI
Datum izdavanja:
30.6.2010.
Posjeta: 2.803 *