Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

OBRAZOVANJE UČITELJA I REFLEKSIVNO MIŠLJENJE IZMEĐU ZNANJA I PRAKTIČNE RADNJE

Brigita Kosevski Puljić ; Filozofska fakulteta, Univerza Ljubljana Oddelek za germanistiko z nederlandistiko in skandinavistiko


Puni tekst: hrvatski pdf 365 Kb

str. 119-129

preuzimanja: 1.234

citiraj


Sažetak

U znanosti o obrazovanju učitelja (profesora) o nijednoj se temi
ne diskutira toliko kao o međusobnoj povezanosti teorije i prakse. U ovom su članku predstavljeni pokušaji njihovog povezivanja u pedagoškom studiju učitelja stranih jezika. Na primjeru studija za učitelje njemačkog kao stranog jezika Filozofskog fakulteta u Ljubljani (Slovenija) naglašeni su instrumenti, koji se na temelju empirijskih rezultata pokazuju važnima za povezivanje teoretskog
znanja i praktične radnje. Pri tome igra odlučujuću ulogu razvoj refleksivnog mišljenja kod budućih učitelja tijekom i poslije samostalnih pokušaja u nastavi, jer se studenti, budući učitelji, tako prvi put nalaze u situaciji da mogu temeljito analizirati svoju profesionalnu uspješnost, o njoj razmišljati te povezati teoretsko znanje s praktičnom radnjom.

Ključne riječi

obrazovanje učitelja; teorija; praksa; refleksivno mišljenje

Hrčak ID:

59606

URI

https://hrcak.srce.hr/59606

Datum izdavanja:

30.6.2010.

Podaci na drugim jezicima: njemački

Posjeta: 2.465 *