Izvorni znanstveni članak
ULOGA GLAZBENIH SPOSOBNOSTI U GLAZBENOM OBRAZOVANJU UČITELJA PRIMARNOG OBRAZOVANJA
Lidija Nikolić
; Učiteljski fakultet u Osijeku, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Gordana Ercegovac-Jagnjić
; Učiteljski fakultet u Osijeku, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Sažetak
Glazbena obrazovanost i vještina glazbene komunikacije učitelja uvjetuju uspješnost svakodnevne odgojno-obrazovne nastavne prakse, odnosno, glazbena komunikacija učitelja rezultanta je sinergijskog djelovanja više čimbenika: temeljne glazbene pismenosti, razvijenosti glazbenih sposobnosti i vještina te stupnjem njegove muzikalnosti. Kakav je glazbeni habitus učitelja poželjan i društveno prihvatljiv? Postoji li mogućnost njegovog (pre)oblikovanja u postojećem sustavu obrazovanja učitelja? Da bismo mogli odgovoriti na to pitanje, pošli smo od glazbenih sposobnosti studenata i praćenja njihovog daljeg razvoja. U tu svrhu provedeno je istraživanje koje je obuhvatilo studente Učiteljskog studija u Osijeku.
Ključne riječi
glazbene sposobnosti; ispitivanje; praktična glazbena nastava; pjevanje
Hrčak ID:
61530
URI
Datum izdavanja:
16.6.2010.
Posjeta: 5.726 *