Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

ULOGA GLAZBENIH SPOSOBNOSTI U GLAZBENOM OBRAZOVANJU UČITELJA PRIMARNOG OBRAZOVANJA

Lidija Nikolić ; Učiteljski fakultet u Osijeku, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Gordana Ercegovac-Jagnjić ; Učiteljski fakultet u Osijeku, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku


Puni tekst: hrvatski pdf 931 Kb

str. 22-33

preuzimanja: 2.772

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 928 Kb

str. 101-112

preuzimanja: 694

citiraj


Sažetak

Glazbena obrazovanost i vještina glazbene komunikacije učitelja uvjetuju uspješnost svakodnevne odgojno-obrazovne nastavne prakse, odnosno, glazbena komunikacija učitelja rezultanta je sinergijskog djelovanja više čimbenika: temeljne glazbene pismenosti, razvijenosti glazbenih sposobnosti i vještina te stupnjem njegove muzikalnosti. Kakav je glazbeni habitus učitelja poželjan i društveno prihvatljiv? Postoji li mogućnost njegovog (pre)oblikovanja u postojećem sustavu obrazovanja učitelja? Da bismo mogli odgovoriti na to pitanje, pošli smo od glazbenih sposobnosti studenata i praćenja njihovog daljeg razvoja. U tu svrhu provedeno je istraživanje koje je obuhvatilo studente Učiteljskog studija u Osijeku.

Ključne riječi

glazbene sposobnosti; ispitivanje; praktična glazbena nastava; pjevanje

Hrčak ID:

61530

URI

https://hrcak.srce.hr/61530

Datum izdavanja:

16.6.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 5.726 *