Skip to the main content

Preliminary communication

MODEL ZA UPRAVLJANJE PONUDOM BANKARSKIH KREDITA ZA STANOVNIŠTVO

Ticijan Peruško


Full text: croatian pdf 197 Kb

page 683-698

downloads: 1.645

cite


Abstract

Pred bankarskim menadžmentom stoji stalni izazov upravljanja proizvodima i uslugama, da bi najboljom kombinacijom resursa ostvario planirani poslovni rezultat, uzevši u obzir tržišne uvjete, ograničenja i potrebe klijenata. Razvijanje novih modela zasnovanih na informacijama iz računovodstva, na internim i na eksternim korisnicima informacija, omogućuje sagledanje i unapređenje bankarskoga poslovanja i kreiranje mogućih scenarija u bankarskome poslovanju. Cilj je ovog istraživanja bio razviti model za upravljanje ponudom bankarskih kredita za segment stanovništva. Razvijeni model prilagodljiv je svakoj banci i poslužit će menadžmentu kao dodatna informacijska podloga u realizaciji poslovnih ciljeva. Primjena navedenoga modela omogućuje donošenje kvalitetnijih i cjelovitijih odluka u planiranju prodaje kredita u poslovanju sa stanovništvom, a primjena modela prikazana je na primjeru velike banke koja posluje na Hrvatskome bankarskome tržištu.

Keywords

model za kredite stanovništvu; upravljanje bankarskim asortimanom; računovodstvene informacije; bankarsko poslovanje; optimizacija kreditnih proizvoda

Hrčak ID:

62410

URI

https://hrcak.srce.hr/62410

Publication date:

10.12.2010.

Article data in other languages: english

Visits: 2.698 *