Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Analiza zadovoljstva kupaca namještaja

Ivana Perić orcid id orcid.org/0000-0002-2253-9352 ; Šumarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska
Kristina Bičanić orcid id orcid.org/0000-0002-0212-2197 ; Šumarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska
Andreja Pirc ; Šumarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska
Renata Ojurović ; Ministarstvo regionalnog razvoja, šumarstva i vodnoga gospodarstva, Hrvatska
Tomislav Grladinović ; Šumarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 419 Kb

str. 251-258

preuzimanja: 2.816

citiraj


Sažetak

Različitosti stajališta i mišljenja, način života i globalizacija čovječanstva usmjerili su suvremenog čovjeka na široke mogućnosti individualnog odabira. Na tržištu se nude brojni noviteti u kontekstu postojećih globalnih, ali i lokalnih sadržaja, koji se očituju ne više kao trendovi, već kao nove vrijednosti i shvaćanja. Zbog konkurencije istog tipa prodavaonica koje pretežno nude slične ili iste proizvode, uz približno jednake cijene, čimbenici kao što su izgled prodavaonice i prodajno osoblje sve više utječu na izbor prodajnog mjesta i kupnju. U radu je prikazano kako su kupci/korisnici ocijenili mjesto na kojem kupuju namještaj. Istraživanje je provedeno putem anketnog upitnika u četiri prodajna centra. Dobiveni su podaci uspoređeni i statistički obrađeni primjenom χ2 - testa. Rezultati anketnog upitnika pokazali su da su kupci zadovoljni lokacijom, izborom proizvoda i informacijama o asortimanu proizvoda koje dobivaju od osoblja u prodajnim centrima. Manje su zadovoljni odnosom prodajnog osoblja i izgledom prodajnog mjesta. Najmanje zadovoljstvo iskazali su cijenom i uvjetima plaćanja.

Ključne riječi

namještaj; prodajna mjesta; zadovoljstvo kupaca; χ2 - test

Hrčak ID:

62480

URI

https://hrcak.srce.hr/62480

Datum izdavanja:

21.12.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.632 *