Drvna industrija, Vol. 61 No. 4, 2010.
Prethodno priopćenje
Analiza zadovoljstva kupaca namještaja
Ivana Perić
orcid.org/0000-0002-2253-9352
; Šumarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska
Kristina Bičanić
orcid.org/0000-0002-0212-2197
; Šumarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska
Andreja Pirc
; Šumarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska
Renata Ojurović
; Ministarstvo regionalnog razvoja, šumarstva i vodnoga gospodarstva, Hrvatska
Tomislav Grladinović
; Šumarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska
Sažetak
Različitosti stajališta i mišljenja, način života i globalizacija čovječanstva usmjerili su suvremenog čovjeka na široke mogućnosti individualnog odabira. Na tržištu se nude brojni noviteti u kontekstu postojećih globalnih, ali i lokalnih sadržaja, koji se očituju ne više kao trendovi, već kao nove vrijednosti i shvaćanja. Zbog konkurencije istog tipa prodavaonica koje pretežno nude slične ili iste proizvode, uz približno jednake cijene, čimbenici kao što su izgled prodavaonice i prodajno osoblje sve više utječu na izbor prodajnog mjesta i kupnju. U radu je prikazano kako su kupci/korisnici ocijenili mjesto na kojem kupuju namještaj. Istraživanje je provedeno putem anketnog upitnika u četiri prodajna centra. Dobiveni su podaci uspoređeni i statistički obrađeni primjenom χ2 - testa. Rezultati anketnog upitnika pokazali su da su kupci zadovoljni lokacijom, izborom proizvoda i informacijama o asortimanu proizvoda koje dobivaju od osoblja u prodajnim centrima. Manje su zadovoljni odnosom prodajnog osoblja i izgledom prodajnog mjesta. Najmanje zadovoljstvo iskazali su cijenom i uvjetima plaćanja.
Ključne riječi
namještaj; prodajna mjesta; zadovoljstvo kupaca; χ2 - test
Hrčak ID:
62480
URI
Datum izdavanja:
21.12.2010.
Posjeta: 4.632 *