hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

MODALITETI SURADNIČKIH ODNOSA ŠKOLSKOG PEDAGOGA I RODITELJA

Mirko Lukaš   ORCID icon orcid.org/0000-0003-2725-3035 ; Filozofski fakultet, Osijek, Hrvatska
Senka Gazibara ; Osijek, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (414 KB) str. 210-229 preuzimanja: 5.142* citiraj
APA 6th Edition
Lukaš, M. i Gazibara, S. (2010). MODALITETI SURADNIČKIH ODNOSA ŠKOLSKOG PEDAGOGA I RODITELJA. Život i škola, LVI (24), 210-229. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/63361
MLA 8th Edition
Lukaš, Mirko i Senka Gazibara. "MODALITETI SURADNIČKIH ODNOSA ŠKOLSKOG PEDAGOGA I RODITELJA." Život i škola, vol. LVI, br. 24, 2010, str. 210-229. https://hrcak.srce.hr/63361. Citirano 24.07.2019.
Chicago 17th Edition
Lukaš, Mirko i Senka Gazibara. "MODALITETI SURADNIČKIH ODNOSA ŠKOLSKOG PEDAGOGA I RODITELJA." Život i škola LVI, br. 24 (2010): 210-229. https://hrcak.srce.hr/63361
Harvard
Lukaš, M., i Gazibara, S. (2010). 'MODALITETI SURADNIČKIH ODNOSA ŠKOLSKOG PEDAGOGA I RODITELJA', Život i škola, LVI(24), str. 210-229. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/63361 (Datum pristupa: 24.07.2019.)
Vancouver
Lukaš M, Gazibara S. MODALITETI SURADNIČKIH ODNOSA ŠKOLSKOG PEDAGOGA I RODITELJA. Život i škola [Internet]. 2010 [pristupljeno 24.07.2019.];LVI(24):210-229. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/63361
IEEE
M. Lukaš i S. Gazibara, "MODALITETI SURADNIČKIH ODNOSA ŠKOLSKOG PEDAGOGA I RODITELJA", Život i škola, vol.LVI, br. 24, str. 210-229, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/63361. [Citirano: 24.07.2019.]

Sažetak
Roditeljska uloga danas postaje sve složenija i nemoguće je djecu odgajati na prirodnoj sposobnosti, već je znanje preduvjet odgoja. Škola i roditeljski dom dvije su polovice odgojno-obrazovne sredine i njihova je suradnja neizostavna, kao i ključan čimbenik uspjeha djeteta. Zbog tog su se razloga u radu analizirali oblici suradnje pedagoga i roditelja. Prikazala se povijest suradnje roditelja i škole, naglasila se važnost suradnje pedagoga i roditelja i opisali postojeći oblici suradnje pedagoga i roditelja, obuhvaćajući i tradicionalne i
suvremene oblike. Rad je postavio cilj kojim su se željeli ispitati oblici suradnje pedagoga i roditelja, kao i mišljenje roditelja o kvaliteti ove suradnje. U tu su svrhu postavljena sljedeća straživačka pitanja: koji se oblici suradnje stručnog suradnika – pedagoga i roditelja provode u školama, surađuju li roditelji s pedagogom i koji su razlozi toj suradnji, kao i kakvo je mišljenje roditelja o zajedničkom djelovanju. Korišteni instrument je anketni upitnik, proveden na uzorku od osam osnovnih škola i to na 183 roditelja učenika osnovnih škola. Više od polovice ispitanika izjasnilo se da ne zna je li u školi ponuđen neki oblik suradnje s pedagogom ili da nije ponuđena suradnja s pedagogom. Većina ispitanih roditelja ne surađuje s pedagogom najčešće objašnjavajući da nije bilo prilike ili potrebe za suradnjom. Ustanovljeno je da i dalje postoji potreba za aktivnijim uključivanjem roditelja u život i rad škole. Rad je pokazao da je u praksi potrebno više djelovati na angažiranju i roditelja i pedagoga radi obogaćivanja zajedničke suradnje.

Ključne riječi
suradnja; pedagog; roditelji; oblici suradnje pedagoga i roditelja

Hrčak ID: 63361

URI
https://hrcak.srce.hr/63361

[engleski]

Posjeta: 6.714 *