Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

DAROVITI UČENICI

Ljiljana Vranjković ; OŠ Josipa Lovretića, Otok, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 201 Kb

str. 253-258

preuzimanja: 7.456

citiraj


Sažetak

Prepoznavanje različitih oblika nadarenosti i talenata kod djece i usmjeravanje njihovih sposobnosti veliki je izazov za mnoge roditelje i učitelje. Jedna od velikih pogrešaka koju rade osnovne škole jest podjela učenika na darovite i nedarovite, na dobre i loše. Djeca
se razvijaju različitim brzinama u različitim sposobnostima. Podjelom na darovite i nedarovite frustriramo djecu koja su u procesu razvoja i kočimo taj razvoj. Početni neuspjeh mora biti izazov za novi pokušaj. Djeca gledaju na okolinu pretežito crno-bijelo. Ako ih
društvo podijeli na uspješne i neuspješne, ona svrstana među neuspješne obeshrabruju se, identificiraju s neuspjehom i premda žele biti bolja, prestanu vjerovati da to mogu i počnu se ponašati prema osobitostima brzopletog svrstavanja.

Ključne riječi

darovitost; stvaralaštvo (kreativnost); fleksibilnost; fluentnost; elaboracija; osjetljivost za probleme

Hrčak ID:

63364

URI

https://hrcak.srce.hr/63364

Datum izdavanja:

6.12.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 12.195 *