Stručni rad
POTICANJE KREATIVNOSTI U KOMBINIRANOM RAZREDNOM ODJELU
Đurđica Petrović
; OŠ Šećerana, PŠ Baranjsko Petrovo Selo, Hrvatska
Sažetak
Cilj rad bio je osvrnuti se na rad u kombiniranim razrednim odjelima. Tekst razmatra organizaciju rada u takvim odjelima sa svim svojim specifičnostima. Dotaknula sam se nekih metodičko-didaktičkih rješenja u nastavi s kombiniranim odjelima te pitanja uređenja i opremanja učionica. Poseban naglasak stavila sam na samostalni rad učenika, planiranje i provođenje nastavnih aktivnostima u kombiniranom odjelu. Dobar odabir strategija poučavanja u ovakvim uvjetima rada s učenicima, preduvjet je poticanju kreativnosti u nastavi. Važna zadaća učiteljice/učitelja, upravo je, i razvoj, i poticanje kreativnosti različitim tehnikama za poticanje kreativnosti. Djelovanje učitelja treba biti u funkciji razvoja i oslobađanja kreativnog potencijala učenika. Rad bi trebao biti poziv sadašnjim i budućim učiteljicama/učiteljima da pokušaju na jedan drugačiji način promišljati o nastavnom procesu primjenjujući nove kreativne načine poučavanja. Na primjeru iz pedagoške prakse pokazala sam da kreativna nastava u kombiniranim razrednim odjelima može zadovoljiti razvojne i sve druge potrebe učenika u razrednoj nastavi.
Ključne riječi
kombinirani razredni odjel; samostalan rad; strategije poučavanja; kreativnost u nastavi; poticanje kreativnosti
Hrčak ID:
63366
URI
Datum izdavanja:
6.12.2010.
Posjeta: 9.924 *