Skip to the main content

Preliminary communication

Organizacijske vrijednosti gospodarskih organizacija u Hrvatskoj

Ivan Malbašić
Ruža Brčić


Full text: croatian pdf 176 Kb

page 49-60

downloads: 934

cite


Abstract

Koncept organizacijskih vrijednosti već duže vrijeme zaokuplja kako teoretičare organizacije tako i
praktičare. Na ovom su području osobito zanimljivi i korisni radovi koji se bave identifikacijom ili prepoznavanjem
organizacijskih vrijednosti u stvarnim poslovnim organizacijama, budući da takvi radovi
mogu biti od velike koristi u stvarnoj poslovnoj praksi. Naime, analiza vlastitih organizacijskih vrijednosti
i usporedba s vrijednostima drugih organizacija u poslovnome okruženju može pomoći tvrtkama da dođu
do novih ideja i ostvare neke inicijative i praktične projekte. Iako postoje određena istraživanja usmjerena
na prepoznavanje organizacijskih vrijednosti poslovnih organizacija na globalnoj (i ponekad regionalnoj)
razini, smatra se da bi analiza organizacijskih vrijednosti u hrvatskim tvrtkama bila zanimljiva i korisna za
te tvrtke s obzirom na specifično poslovno okruženje u kojem djeluju. S tim se ciljem u ovome radu predstavljaju
rezultati istraživanja organizacijskih vrijednosti u većim tvtkama u Hrvatskoj te ih se uspoređuje
s organizacijskim vrijednostima koje postoje u drugim tvrtkama širom svijeta.

Keywords

organizacijske vrijednosti; tvrtke u Hrvatskoj; usporedba organizacijskih vrijednosti

Hrčak ID:

70557

URI

https://hrcak.srce.hr/70557

Publication date:

10.7.2011.

Article data in other languages: english

Visits: 1.827 *