Prethodno priopćenje
Organizacijske vrijednosti gospodarskih organizacija u Hrvatskoj
Ivan Malbašić
Ruža Brčić
Sažetak
Koncept organizacijskih vrijednosti već duže vrijeme zaokuplja kako teoretičare organizacije tako i
praktičare. Na ovom su području osobito zanimljivi i korisni radovi koji se bave identifikacijom ili prepoznavanjem
organizacijskih vrijednosti u stvarnim poslovnim organizacijama, budući da takvi radovi
mogu biti od velike koristi u stvarnoj poslovnoj praksi. Naime, analiza vlastitih organizacijskih vrijednosti
i usporedba s vrijednostima drugih organizacija u poslovnome okruženju može pomoći tvrtkama da dođu
do novih ideja i ostvare neke inicijative i praktične projekte. Iako postoje određena istraživanja usmjerena
na prepoznavanje organizacijskih vrijednosti poslovnih organizacija na globalnoj (i ponekad regionalnoj)
razini, smatra se da bi analiza organizacijskih vrijednosti u hrvatskim tvrtkama bila zanimljiva i korisna za
te tvrtke s obzirom na specifično poslovno okruženje u kojem djeluju. S tim se ciljem u ovome radu predstavljaju
rezultati istraživanja organizacijskih vrijednosti u većim tvtkama u Hrvatskoj te ih se uspoređuje
s organizacijskim vrijednostima koje postoje u drugim tvrtkama širom svijeta.
Ključne riječi
organizacijske vrijednosti; tvrtke u Hrvatskoj; usporedba organizacijskih vrijednosti
Hrčak ID:
70557
URI
Datum izdavanja:
10.7.2011.
Posjeta: 2.333 *