Izlaganje sa skupa
VAŽNOST UVAŽAVANJA KOGNITIVNIH STILOVA I STILOVA UČENJA KOD UČENIKA U PROCESU POUČAVANJA
Melisa Husarić
; Filozofski fakultet u Tuzli (Bosna i Hercegovina)
Sažetak
Cilj ovoga rada bio je ukazati na neophodnost uvažavanja kognitivnih stilova i stilova učenja učenika u procesu poučavanja u inkluzivnom obrazovanju. U radu je predstavljen teorijski okvir za razumijevanje različitih „tipologija" kognitivnih stilova i stilova učenja i rezultati istraživanja koji potvrđuju pozitivne efekte uvažavanja kognitivnih stilova i stilova učenja učenika u nastavnom procesu. Kada nastavnici uvažavaju kognitivne stilove i stilove učenja svojih učenika, učenici postižu bolje rezultate u učenju, motivirani su u radu, u procesu učenja koriste svoje jače strane i razvijaju se u skladu sa svojim potencijalima.
Ključne riječi
kognitivni stil; stil učenja; inkluzija; nastavnik; poučavanje
Hrčak ID:
71285
URI
Datum izdavanja:
10.6.2011.
Posjeta: 10.140 *