hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Zadovoljstvo kupaca - kako ga mjeriti?

Andrijana Kos   ORCID icon orcid.org/0000-0002-1441-0321 ; Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, Hrvatska
Mirjana Trstenjak   ORCID icon orcid.org/0000-0001-9656-211X ; Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, Hrvatska
Ana Kralj ; Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, doc (74 KB) str. 48-54 preuzimanja: 5.866* citiraj
APA 6th Edition
Kos, A., Trstenjak, M. i Kralj, A. (2011). Zadovoljstvo kupaca - kako ga mjeriti?. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 2 (1), 48-54. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/71322
MLA 8th Edition
Kos, Andrijana, et al. "Zadovoljstvo kupaca - kako ga mjeriti?." Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, vol. 2, br. 1, 2011, str. 48-54. https://hrcak.srce.hr/71322. Citirano 22.07.2019.
Chicago 17th Edition
Kos, Andrijana, Mirjana Trstenjak i Ana Kralj. "Zadovoljstvo kupaca - kako ga mjeriti?." Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu 2, br. 1 (2011): 48-54. https://hrcak.srce.hr/71322
Harvard
Kos, A., Trstenjak, M., i Kralj, A. (2011). 'Zadovoljstvo kupaca - kako ga mjeriti?', Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 2(1), str. 48-54. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/71322 (Datum pristupa: 22.07.2019.)
Vancouver
Kos A, Trstenjak M, Kralj A. Zadovoljstvo kupaca - kako ga mjeriti?. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu [Internet]. 2011 [pristupljeno 22.07.2019.];2(1):48-54. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/71322
IEEE
A. Kos, M. Trstenjak i A. Kralj, "Zadovoljstvo kupaca - kako ga mjeriti?", Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, vol.2, br. 1, str. 48-54, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/71322. [Citirano: 22.07.2019.]

Sažetak
Zadovoljstvo kupaca je mišljenje koje oni imaju o poduzeću ili proizvodu, a temelje ga na usporedbi percipiranih značajki korištenog proizvoda s vlastitim očekivanjima. Zadovoljstvo je potrebno mjeriti kako bi se razumjelo iskustvo koje kupci doživljavaju koristeći proizvod. Mjerenje zadovoljstva uključuje prikupljanje podataka, pohranjivanje i analiziranje, a obično se mjeri putem anketnih upitnika. Nekoliko razina u poduzeću sudjeluje u izradi anketnog upitnika, koji mora biti sastavljen prema određenim pravilima da bi dao upotrebljive informacije. Postoji nekoliko metoda prikupljanja podataka o zadovoljstvu kupaca pomoću anketnog upitnika, a cilj je što veći odaziv kako bi se postigao reprezentativan rezultat.

Ključne riječi
informacije; kupac; mjerenje; proizvod; zadovoljstvo

Hrčak ID: 71322

URI
https://hrcak.srce.hr/71322

Posjeta: 8.210 *